Afgelopen weekend een dagje Spa met hotelovernachting gedaan. Over het algemeen hebben we genoten, echter liepen we gedurende het verblijf constant tegen "dingetjes" aan. In het restaurant was er veel niet op voorraad, zoals taartjes, soep, bubbels etc. Ook was het niet mogelijk om een glaasje kraanwater bij de wijn te bestellen, iets wat ik in een sauna echt belachelijk vind. Bij het diner was er iets mis gegaan waardoor we ontzettend lang op ons eten hebben moeten wachten. Het personeel vond ik (op 2 na) onprofessioneel en de prijs kwaliteit verhouding van de kaart vond ik uit balans. Bij het uitchecken van de sauna en het inchecken van de kamer werden we onvriendelijk geholpen door een mannelijke medewerker, hij had duidelijk geen plezier in zijn werk. Toen we vroegen of we nog een drankje mee naar de kamer konden nemen was het antwoord 'nee' en vervolgens 'je kan het bij de bar zelf nog proberen'. Want om 23 uur gaat de sauna dicht, en om 22:30 gaat de bar dicht. Erg jammer, zeker omdat we begin van de avond nog hadden gevraagd naar deze mogelijkheid en dat zou het geen probleem moeten zijn. Maargoed, bij de bar was de medewerkster de beroerdste niet en schonk ze nog wat in voor ons, heel fijn. Jammer dat dit zo stug verliep. Eenmaal in de kamer deed de afstandsbediening van de tv het niet, hing er nog een vieze handdoek en was de hele badkamer nat na het douchen (inclusief wc en volledige vloer). Bij het ontbijt was het vol en moesten we in een ronduit ongezellige vergaderzaal gaan zitten. Al met al kleine dingetjes waardoor het verblijf moeizaam verliep.
Natuurlijk waren er ook positieve punten! De bedden lagen heerlijk, de kamers waren mooi, het ontbijt was lekker en we hebben in het algemeen erg van de sauna genoten. Dank aan de dame die ons een extra drup rosé gaf, de bedieningsmedewerker met de rode lippenstift en de (sorry) iets wat oudere bedieningsmedewerker. Jullie maken het verschil.