Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 105
TravelocityUS$ 105
Destinia.comUS$ 99
Beoordeeld op 26 november 2021 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hadden een nacht in dit hotel geboekt en hebben daar apart nog een wellness dag bijgeboekt. De ontvangst bij de receptie verliep heel rommelig. De uitleg hoe alles in zijn werk gaat en waar je moet zijn was minimaal. Ongeïnteresseerd en onpersoonlijk zijn twee worden die ons verblijf het best samenvatten. Het was opvallend dat alle medewerkers waar we bij de receptie en in het restaurant mee te maken hebben gehad niemand getraind leek te zijn om gasten hier een prettige dag te laten ervaren. Alles wat we vroegen was eigenlijk een vraag teveel (uitmakend uit de geïrriteerde reacties). Er is nog een hoop te winnen bij het verbeteren van de houding en service gerichtheid van het personeel.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2021 via mobiele applicatie

Inchecken op de 12e verdieping.
Sleutelkaart niet geactiveerd, twee x terug naar de receptie en uiteindelijk met een bijbehorende sleutel de deur kunnen openen. Gezellige kamer, maar er miste een lichtbak kap in de badkamer bedrading storend in zicht, zeep (hair body soap flacon) leeg. Aanslag in de wasbak. Schimmel in de douchekit.
Na gebeld voor een nieuwe zeepflacon. Receptie is zeer slecht te bereiken! 3x over bellen 4e keer eindelijk de receptionist aan de lijn.
Ja u moet de zeep maar ophalen bij de receptie want we hebben hier geen tijd voor, hier is het hartstikke druk kreeg ik te horen. Geen probleem, begrijp ik ..maar breng het iets gast gerichter over.
Aangekomen bij de receptie kreeg ik 2 stukken handzeep mee.

Buitendeur in de avonduren sluit …maar miss moet dat met de sleutelkaart geopend worden…maar die was dus niet geactiveerd..intercom ingedrukt ging over maar geen gehoor. Gelukkig kwamen er mensen van binnenuit naar buiten dus konden wij van buiten weer naar binnen.

Wellness boek je dus extra bij? RU kidding me? Ja dus…
Zwemmen kan wel maar dan in de ochtend uren van 07:00-10:00 uur?
Uw kind van 14 kan niet de Wellness in want de leeftijd is net verhoogd naar 16 jaar kregen we te horen bij de receptie.
Thanks voor de late info hierover. En verder maar geen gebruik gemaakt van de Wellness.

Bij het uitchecken, lange rij. Telefoontjes worden weggedrukt door te kort aan Frontoffice personeel.

Misschien iets voor de Backoffice om dit op te gaan pakken? Gasten die voor de sauna kwamen..werden vrij onvriendelijk de weg uitgelegd dat een uit-checkende gast de nieuwe sauna gasten behulpzaam de weg naar de sauna verwees, en nog zorgzaam de sauna gasten erop attendeerde dat het een stijle stap naar beneden was.

Fletcher Wellness..
Doe wat aan jullie gastgerichtheid.
Er valt heel wat bij te schaven hier.

Ontbijt was echter wel super, vriendelijk ontvangst van de ontbijtmedewerkster Ineke Geurts. Team keuken /ontbijt brigade jullie maken het verschil en laat Fletcher maar zuinig op jullie zijn.

Vast zullen mensen er genieten, maar wij laten het hierbij.

Kamertip: 15 euro per 24 uur bij Level parkeergarage.
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 20 september 2021 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend een dagje Spa met hotelovernachting gedaan. Over het algemeen hebben we genoten, echter liepen we gedurende het verblijf constant tegen "dingetjes" aan. In het restaurant was er veel niet op voorraad, zoals taartjes, soep, bubbels etc. Ook was het niet mogelijk om een glaasje kraanwater bij de wijn te bestellen, iets wat ik in een sauna echt belachelijk vind. Bij het diner was er iets mis gegaan waardoor we ontzettend lang op ons eten hebben moeten wachten. Het personeel vond ik (op 2 na) onprofessioneel en de prijs kwaliteit verhouding van de kaart vond ik uit balans. Bij het uitchecken van de sauna en het inchecken van de kamer werden we onvriendelijk geholpen door een mannelijke medewerker, hij had duidelijk geen plezier in zijn werk. Toen we vroegen of we nog een drankje mee naar de kamer konden nemen was het antwoord 'nee' en vervolgens 'je kan het bij de bar zelf nog proberen'. Want om 23 uur gaat de sauna dicht, en om 22:30 gaat de bar dicht. Erg jammer, zeker omdat we begin van de avond nog hadden gevraagd naar deze mogelijkheid en dat zou het geen probleem moeten zijn. Maargoed, bij de bar was de medewerkster de beroerdste niet en schonk ze nog wat in voor ons, heel fijn. Jammer dat dit zo stug verliep. Eenmaal in de kamer deed de afstandsbediening van de tv het niet, hing er nog een vieze handdoek en was de hele badkamer nat na het douchen (inclusief wc en volledige vloer). Bij het ontbijt was het vol en moesten we in een ronduit ongezellige vergaderzaal gaan zitten. Al met al kleine dingetjes waardoor het verblijf moeizaam verliep.

Natuurlijk waren er ook positieve punten! De bedden lagen heerlijk, de kamers waren mooi, het ontbijt was lekker en we hebben in het algemeen erg van de sauna genoten. Dank aan de dame die ons een extra drup rosé gaf, de bedieningsmedewerker met de rode lippenstift en de (sorry) iets wat oudere bedieningsmedewerker. Jullie maken het verschil.

Kamertip: Zorg dat je optijd gaat uitchecken om drukte bij de balie en vooral de lift te voorkomen.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

Wij vonden beide de hotelkamer erg mooi en modern, leuk ingericht. Bed lag heerlijk, en we hadden prachtig uitzicht. Het personeel was erg vriendelijk en het inchecken verliep soepel.

De enige minpunten vond ik het feit dat letterlijk iedereen het gebouw binnen kon lopen en zonder enige toezicht naar de verdiepingen met hotelkamers kon gaan. Dit voelde wat onveilig. Het andere minpunt was dat het vrij gehorig was.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 27 augustus 2021

3 overnachtingen geboekt. zeer apart hotel met een receptie op de twaalfde verdieping. Wellness is zeer apart met het mooie uitzicht over Leiden.
Service in het restaurant is zeer slecht. Zeer onbekwaam personeel zonder enig ervaring en sturing. Een goed management zou onder de hotelgasten heel veel irritatie wegnemen. Menukaart is zeer beperkt, vooral als ze ook nog eens niet alles kunnen serveren wat op de menukaart staat. Daarbij als je een arrangement hebt incl diner is het ook nog eens belachelijk dat je moet bijbetalen voor de meeste gerechten.
Al met al, voor een dagje wellness prima, maar voor overnachten met diner krijgen ze van mij een 1.
Wat ik me af vraag is of Fletcher hier wat aan doet! De negatieve reviews spelen tenslotte al een aantal jaren!!

Datum van verblijf: augustus 2021