Holiday Inn Leiden(Leiden)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Tulip Inn Leiden Centre(Leiden)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Leiden Centre(Leiden)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Gratis annuleren tot 27/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Hilton Garden Inn Leiden(Oegstgeest)
Priceline
30 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben dit hotel met korting kunnen boeken. Daarom was het betaalbaar. Anders toch wel aan de dure kant. Wel een mooie kamer op de 11de verdieping en een uitstekend ontbijt. Verder ligt het heel centraal in Leiden, dicht bij het station.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Henriette_Ouwehand, Front Office Manager van City Resort Hotel Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

Geachte gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op TripAdvisor.

Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en het heerlijke ontbijtbuffet.

Wij verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel.

30 mei 2018 beoordeeld

Heel mooi hotel, we hadden een luxe kamer geboekt. En toen we aankwamen kregen we een upgrade naar een suite. De wellness op de 12 de verdieping is top. Vooral het uitzicht vanuit het zwembad over Leiden.

Kamertip: Suite is super

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie review op TripAdvisor.

Het doet ons een plezier om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen.

30 mei 2018 beoordeeld

Heb eerder zeer fijn in dit hotel geslapen, maar nu een kamer met uitzicht op het atrium waar gewoon mensen lopen, en kantoorruimtes tegenover je kamer zitten. Volstrekt claustrofobisch word je ervan omdat je zelfs overdag je gordijnen dicht wilt doen, want privacy is anders 0,0.

Kamertip: Vraag om kamer met uitzicht naar buiten. Was in mijn geval echter niet beschikbaar.
Verbleef: mei 2018, reisde alleen

Best gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Wij beschikken over verschillende kamer types. De standaard kamer heeft geen zicht naar buiten, dit staat aangegeven op de website en daarom zijn deze kamers € 10,00 goedkoper dan de Deluxe Double kamers.
Bij uw volgende verblijf vraag ik u mij persoonlijk te contacteren, zodat ik voor een kamer met zicht naar buiten kan zorgen.

27 mei 2018 beoordeeld

Mijn vriend en ik zijn vegan en dat had ik voor ons verblijf al aangegeven. Ons werd beloofd dat er eten voor ons aanwezig zou zijn maar eenmaal bij het ontbijt konden we alleen brood met pindakaas of fruit nemen, het personeel bleek niet op de hoogte en de chef was ook niet echt bereid om ons verder te helpen. Vervolgens bij het restaurant in het wellness gedeelte krijgen we weer een salade met een wrap die uit een pakje komt voorgeschoteld. Tegenwoordig is er zoveel variatie met vegan eten en toch krijgen we steeds dezelfde standaard dingen door onze strot heen geduwd. Dan later nog in het zwembad worden aangestaard door 2 personeels leden omdat mijn vriend mijn rug streelde op een hele normale niet seksuele manier. Word ons verteld om afstand te houden terwijl er zoveel stelletjes waren die affectie aan elkaar toonden. Oke heel mijn bui was verpest, wij zitten daar nog een paar minuten in dat zwembad en alsnog worden we aangestaard en er word duidelijk over ons gesproken met meerdere mensen! Zoek een leven! Dan worden we tot 2 x toe lastig gevallen door housekeeping terwijl we een late check-out hadden. Werd mij gevraagd hoe laat we weg gingen, ik zeg 12 uur en die vrouw rolt gewoon met haar ogen terwijl ze zonder wat te zeggen weg loopt. Ik ben hier vorige jaren met plezier een aantal keren verbleven maar ik kom niet meer terug. Zoveel geld betaald terwijl ik me grotendeels alleen maar rot heb gevoeld.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Henriette_Ouwehand, Front Office Manager van City Resort Hotel Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw uitgebreide feedback en wij zullen hier intern gaan evalueren wat hier mis is gegaan en wat wij eraan gaan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Mijn excuses dat u zich grotendeels rot heeft gevoeld door deze ervaring bij ons, graag hoop ik u toch nog eens bij ons te verwelkomen om u weer een goed verblijf te laten ervaren zoals de jaren daarvoor. Met vriendelijke groet, Daan Braspenning Sales Manager.

27 mei 2018 beoordeeld

Prachtig hotel aan het station van Leiden, alles ligt op wandelafstand. Parking ligt onder het hotel. Mooi uitzicht over de stad. Vriendelijke bediening zowel aan de receptie als bij het ontbijt. Een absolute aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie review op TripAdvisor.

Wij zijn blij om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel.
De complimenten betreft het vriendelijke personeel zullen wij zeker delen.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.