30 mei 2018 beoordeeld

Heb eerder zeer fijn in dit hotel geslapen, maar nu een kamer met uitzicht op het atrium waar gewoon mensen lopen, en kantoorruimtes tegenover je kamer zitten. Volstrekt claustrofobisch word je ervan omdat je zelfs overdag je gordijnen dicht wilt doen, want privacy is anders 0,0.

Kamertip: Vraag om kamer met uitzicht naar buiten. Was in mijn geval echter niet beschikbaar.
Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Henriette_Ouwehand, Front Office Manager van City Resort Hotel Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2018

Best gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Wij beschikken over verschillende kamer types. De standaard kamer heeft geen zicht naar buiten, dit staat aangegeven op de website en daarom zijn deze kamers € 10,00 goedkoper dan de Deluxe Double kamers.
Bij uw volgende verblijf vraag ik u mij persoonlijk te contacteren, zodat ik voor een kamer met zicht naar buiten kan zorgen.

27 mei 2018 beoordeeld

Mijn vriend en ik zijn vegan en dat had ik voor ons verblijf al aangegeven. Ons werd beloofd dat er eten voor ons aanwezig zou zijn maar eenmaal bij het ontbijt konden we alleen brood met pindakaas of fruit nemen, het personeel bleek niet op de hoogte en de chef was ook niet echt bereid om ons verder te helpen. Vervolgens bij het restaurant in het wellness gedeelte krijgen we weer een salade met een wrap die uit een pakje komt voorgeschoteld. Tegenwoordig is er zoveel variatie met vegan eten en toch krijgen we steeds dezelfde standaard dingen door onze strot heen geduwd. Dan later nog in het zwembad worden aangestaard door 2 personeels leden omdat mijn vriend mijn rug streelde op een hele normale niet seksuele manier. Word ons verteld om afstand te houden terwijl er zoveel stelletjes waren die affectie aan elkaar toonden. Oke heel mijn bui was verpest, wij zitten daar nog een paar minuten in dat zwembad en alsnog worden we aangestaard en er word duidelijk over ons gesproken met meerdere mensen! Zoek een leven! Dan worden we tot 2 x toe lastig gevallen door housekeeping terwijl we een late check-out hadden. Werd mij gevraagd hoe laat we weg gingen, ik zeg 12 uur en die vrouw rolt gewoon met haar ogen terwijl ze zonder wat te zeggen weg loopt. Ik ben hier vorige jaren met plezier een aantal keren verbleven maar ik kom niet meer terug. Zoveel geld betaald terwijl ik me grotendeels alleen maar rot heb gevoeld.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Henriette_Ouwehand, Front Office Manager van City Resort Hotel Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2018

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw uitgebreide feedback en wij zullen hier intern gaan evalueren wat hier mis is gegaan en wat wij eraan gaan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Mijn excuses dat u zich grotendeels rot heeft gevoeld door deze ervaring bij ons, graag hoop ik u toch nog eens bij ons te verwelkomen om u weer een goed verblijf te laten ervaren zoals de jaren daarvoor. Met vriendelijke groet, Daan Braspenning Sales Manager.

27 mei 2018 beoordeeld

Prachtig hotel aan het station van Leiden, alles ligt op wandelafstand. Parking ligt onder het hotel. Mooi uitzicht over de stad. Vriendelijke bediening zowel aan de receptie als bij het ontbijt. Een absolute aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie review op TripAdvisor.

Wij zijn blij om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel.
De complimenten betreft het vriendelijke personeel zullen wij zeker delen.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een arrangement via luxury hotels met 2 nachten hotel, fietsen, zwembad e.d en 3 gangen lunch.
De lunch wilden we bij aankomst doen, maar vanwege onverwachte omstandigheden gingen we lunch niet halen en belden we het hotel of dat wellicht omgezet kon worden in een avond menu met bijbetaling. Hier volgde een lange vervelende discussie met de receptioniste ( di 15/5 13 uur) ik werd het beu en eiste de manager te spreken en dat was mevrouw Ouwehand, nou deed ook een potje moeilijk. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik ze wel een mail zou sturen waarop ze maar moest reageren. Dat heeft ze gedaan en toen was het plotseling helemaal geen probleem meer!?
Geregeld..het personeel in het restaurant was ook op de hoogte van onze ruil en was uiterst vriendelijk.

Bij aankomst zijn ons de beloofde fietsen niet aangeboden, ook niet het info pakket waar wij via een mail van het hotel op hadden gereageerd. De garage is onder het grote gebouw en daar zie wel bordjes naar het hotel, maar om daarna bij de receptie te komen was volledig onlogisch en een duidelijk bewegwijzering ontbrak. Och als je het weet dan ga je van de garage naar 0 en loop je naar buiten en neem de volgende deur naar de receptie...logisch toch?

Omdat wij op de 11 de verdieping onze kamers hadden kregen wij wel een uitleg over de route, die volledig onlogisch was, maar om daarna in het restaurant op de twaalfde te komen was nog gecompliceerder: U gaat van uw 11de naar 10, loop dan een hele lange gang af tot de laatste liftlanding en neem daar de lift naar de twaalfde. Dus niet van je eigen 11 de naar de twaalfde gaan want dan kom je nooit meer aan eten toe.
Beste City Resort hotel...doe hier iets mee.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review op TripAdvisor.

Wat fijn dat wij het uiteindelijk voor u hebben kunnen oplossen en dat u heeft genoten van het diner in ons restaurant.
De fietsen die bij u in het arrangement inbegrepen zijn, kunt u opvragen bij de hotel receptie wij zullen u dan de sleutels meegeven.

De kamers op de 11e etage zijn inderdaad te bereiken door eerst met de lift naar de 10e etage te gaan.
Door de indeling van het gebouw, kunnen wij hier niets aan veranderen.
Indien u bij uw volgende verblijf liever op de 10e etage verblijft, dan is dit uiteraard mogelijk.

17 mei 2018 beoordeeld

Mooi complex op super locatie!, enorm genoten van de luxe kamer. Wakker worden in een zwembad op 12 hoog met uitzicht op de stad!

Aanrader de lunch in het restaurant op 12 hoog, genaamd de tafel van twelve, heerlijke culinaire lunch, met spontane bediening die het perfect verzorgen.

Kamertip: Luxe kamer

Beste Nick,

Hartelijk dank voor de prachtige review op TripAdvisor.

De tafel van Twelve is een leuke manier om de middag door te brengen, je kunt genieten van heerlijke gerechtjes met bijpassende wijnen.
Wij zullen uw complimenten delen met het restaurant team.