“Lekkerste zalm ever. ”
Beoordeling van Rubens Restaurant

Rubens Restaurant
Reserveren met
Rubens Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 30 van 314 Restaurants in Leiden
Keukens: Hedendaags
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden dagmenu genomen.
Alles was zo lekker we waren alle vier echt opgetogen.
Rode wijn is heerlijk dus twee flesjes ..
En dan de kaaswagen. Moeilijk kiezen wat een soorten kaas heerlijk.
Ook de verrassing van de chef zag er heerlijk uit.
Wij hebben weer genoten ook door het aardige personeel.
Je zit er ook heerlijk rustig we hebben lekker kunnen bijpraten in drie uur tijd.
Verheug me weer op de volgende keer.

petra53, Director of Sales van Rubens Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Bedankt voor de lieve recensie we kijken weer uit naar jullie komst! Daar doen we het voor! Vriendelijke groet Petra Brusche F&B manager

23 juli 2017 beoordeeld

De bediening en service was super met zeer ervaren vriendelijk personeel! Heerlijk diner. Ook vegatarisch geen probleem.

3 juli 2017 beoordeeld

Afgelopen zaterdagavond hier gaan eten met 38 personen. Het liep van een leien dakje. Alles was even lekker en verzorgd.De bediening was uitstekend en heel vriendelijk.

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een arrangement waarbij een drie gangen maal bij in zat. Het was erg goedkoop dus we hadden niet echt hoge verachtingen. Vooral kregen we een kom tomaten paprika soep (ouderwetse kom met een kanten rokje tussen de kop en schotel) die was zo pittig dat bijna niemand hem op at of lekker vond. We gaven het aan en ons werd verteld dat er al meer klachten waren geweest (daarmee werd dus niks gedaan) de wijn op de kaart was v.a. 27,95 per fles en water werd ook uit de fles geschonken. Het hoofdgerecht was kalfsmuis en die was erg taai en een beetje droog. Het sausje had weinig smaak en je proefde met name zwarte peper. Ook zat er heel weinig groente bij die ook alleen met peper was gekruid. Niet veel aan. Het nagerecht was ijs met chocolade mouse en dat was prima maar moe tegel bijzonder (wel logisch bij zo n goedkoop menu)
Het viel ons erg tegen.

13 februari 2017 beoordeeld

Samen met mijn vader hier gegeten als onderdeel van ons verblijfsarrangement. Keurige, beetje zakelijk formele inrichting. Goede ontvangst en uitleg over menu. 3 gangen menu bestond uit brood met smeersel vooraf, tomatensoep (uit een pakje?), varkensoester (beetje bleek maar wel goed van smaak) met groentes, rosti en aardappels in room. Dessert was een trio van zoetigheden. Alles goed van smaak. Uitstekende, maar wel dure (6,75/glas) Chardonnay en lekker kopje koffie na. Bediening is formeel, alert en vriendelijk. Alert omdat mijn vader last heeft van tremor (trillende handen), dit werd opgemerkt door bediening waarop wijn in een whiskeyglas werd geschonken en gevraagd werd of de kok het vlees vast moest snijden. Top! De volgende ochtend werd bij het ontbijt nog vriendelijke gevraagd of mijn vader hulp nodig had bij het pakken van het ontbijtbuffet. Zo hoort het.

Reizigers die Rubens Restaurant bekeken, bekeken ook

In Rubens Restaurant geweest? Deel je ervaringen!