“Greatness in a box”

Wokalicious
Geclassificeerd als nr. 28 van 320 Restaurants in Leiden
Keukens: Aziatisch
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zuivere bak heerlijke wok! Vriendelijk personeel en meer dan waar voor je dukaten! Vaste prik op de vrijdagmiddag.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier regelmatig en iedere keer vriendelijk te woord gestaan. Veel keuze uit noodles en rijst, vlees, groenten en toppings. Altijd met zorg en aandacht bereid!

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten bij Wok@licious is altijd top! Met de meest vriendelijke service met een grote glimlach en aandacht voor de klant. Helemaal aan te raden!

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier nu meerdere keren geweest en altijd is het goed! Je kunt je menu zelf opbouwen in fases, maar soms weet ik het gewoon even niet en laat ik me verrassen. Nog nooit teleurgesteld. Het hardwerkende stel is altijd goed gehumeurd en levert een super service; aanrader!

4 september 2016 beoordeeld

Je kiest de pasta of rijst die je wilt, de ingrediënten, de saus en "finishing touch" van cashew, pinda of amandel noten tot geroosterde sesam, geraspte kokos of gebakken uitjes. Mijn favoriet was Chinese ei noodles, garnalen, Chinese zoetzure saus met sesam zaadjes voor maar 6 euro.

Reizigers die Wokalicious bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Wokalicious geweest? Deel je ervaringen!