“Leuk betaalbaar restaurant ”
Beoordeling van La bota

La bota
Geclassificeerd als nr. 85 van 356 Restaurants in Leiden
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met heel veel bediening. Kwaliteit was meer dan voldoende ( spareribs. Sliptong, lamsbiefstukjes, biefstuk) frietjes erbij waren prima alleen een beetje weinig maar je kan bijbestellen. Groentes erbij snapte ik niet helemaal...Ben je in de buurt, zeker doen, moet je ervoor een eind omlopen, niet doen!

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger gingen we er vaak eten nu beetje uit de route.
Maar is nog steeds leuk om daar te eten.
Super goedkoop en echt lekker was onze zalm .
Waren met grote groep en iedereen vond het lekker.
Gaan zeker weer eens terug ongecompliceerd gebeuren !

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje vreemd aandoende studenten achtig restaurant. Fris in ouderwetse limo glazen, ijsje toe in simpel puddingbakje. Eten was goed, maar niet bijzonder.
Aankleding v/h eten ook, maar voor 4 personen één bakje groente en 2 emmertjes friet is wat aan de magere kant. Het binnenplaats buiten terras is gezellig, de bediening doet haar werk, maar let op de rekening. Als je een 3 gangen diner besteld moeten ze het toetje niet nog eens rekenen. Verder is het redelijk geprijsd.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in de binnentuin gezeten.
Daar kan je wel leuk zitten.
Eten en keuze uit tapbieren was prima! Zeker goed betaalbaar!

Datum van bezoek: juni 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant.
We kwamen met een hele groep. Je kan gewoon van de kaart kiezen. En alle gerechten kwamen tegelijk.
Super aardige bediening.
Wil je lekker eten voor een redelijke prijs: dan moet je hier echt heen.....

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die La bota bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In La bota geweest? Deel je ervaringen!