“Heerlijk genoten!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Koffie en thee in Leiden
Keukens: Nederlands, Scandinavisch, Hedendaags, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Al zo’n 25 jaar ligt deze boot tussen de bruggen van het Galgewater. Eens begonnen, heeft het vaartuig door de jaren heen steeds weer dienst gedaan als horecagelegenheid op deze unieke locatie in de Leidse binnenstad. Gevestigd in een geheel glazen boot omringd door terrassen zorgt Vlot voor het ultieme strandgevoel, maar dan in de binnenstad. Er valt hier altijd iets te bekijken vanuit elke hoek.
11 oktober 2021 beoordeeld

Wat een mooie plek! Wij hebben buiten gezeten, leuk om zoveel te kunnen zien, mensen die over de brug of langs het water lopen. Alles wat er op het water gebeurd. Daarnaast heerlijk geluncht en wat gedronken. Het drinken duurde erg lang voor het kwam, er kwam wel netjes een bediende langs om excuus te maken en te zeggen dat het zo kwam (zonder dat wij aangaven dat het te lang duurde) Ook het eten duurde wel wat langer. Maar het personeel was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2021

11 september 2021 beoordeeld

Superleuke bediening. Daar begin ik mee. Ze hielden in de gaten of er een plekje buiten voor ons vrij kwam. Lekkere broodjes. Niet duur. Zitten aan het water, zelf als je binnen zit.

Datum van bezoek: september 2021
10 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartje Leiden drijft dit cafe-restaurant op het water, omgeven door terrassen. Wij zaten daar riant op twee fauteuils op een ietwat wiebelige smalle vlonder op waternivo in de zon. Mooi plekje en veel te zien: talloze passerende sloepen, rondvaartboten, SUP-ers. Verse gemberthee was royaal van dungesneden gember en citroen voorzien. Heel vriendelijke service.

Datum van bezoek: september 2021
14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras aan het water! Allemaal kleine terrasjes waar je kan zitten. Heerlijke middag in de zon gezeten en geluncht. Kwaliteit van het eten was heel goed, bediening was vriendelijk en was erg aangenaam. Niet zo druk als verder in Leiden door het meerdere kleine terrasjes effect. Aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2021
6 augustus 2020 beoordeeld

Fijn restaurant op een perfecte locatie. Heerlijk om in het zonnetje naar de langsvarende bootjes te kijken. Aardige bediening.

Datum van bezoek: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die Vlot Grand Café bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Vlot Grand Café geweest? Deel je ervaringen!