“Lekker terrasje”

Keukens: Nederlands
Beschrijving: 7 dagen per week geopend voor lunch en diner
Beschrijving: 7 dagen per week geopend voor lunch en diner
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lunch op een lekker terrasje. Een aanrader zijn de verzorgde broodjes. Thai Beef is heerlijk. Vriendelijke bediening en een prettige sfeer.

Datum van bezoek: juni 2018

10 april 2018 beoordeeld

We liepen hier binnen met een groep van 8 personen (zonder reservering) en kregen spontaan een grote zaal op de 1ste etage aangeboden. Heerlijk, geen zorgen of we misschien andere gasten zouden storen. Het eten was goed en het personeel was vriendelijk. Het was een fijne avond!

Datum van bezoek: april 2018
6 april 2018 beoordeeld

Terras ligt tijdens de lunch goed in de voorjaarszon. Bediening is vriendelijk en snel. Lekkere cappuccino met een lekkere mini stroopwafel er bij. Wel vaker hier wat gedronken en gegeten en elke keer goed.

Datum van bezoek: april 2018
2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede bediening, echt prima! Lekker plateau met groenten en mandje brood. Ook de Pinot Grigio was lekker. Aanrader dus.

Datum van bezoek: februari 2018
20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in dit drukke restaurantje geluncht. Voor een simpele lunch kun je hier prima terecht.
Persoonlijk vond ik de tafeltjes erg dicht op elkaar staan en dat werkte voor ons benauwend.
Kaart was gewoon niet vernieuwend en eten goed in orde.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Scarlatti Restaurant bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Scarlatti Restaurant geweest? Deel je ervaringen!