“Lekker”
Beoordeling van Bocconi pasta italiana

Bocconi pasta italiana
Reserveren met
Bocconi pasta italiana is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 320 Restaurants in Leiden
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een heerlijke kop koffie en echte Italiaanse zoetigheid zijn wij hier terecht gekomen. Wat een heerlijke dingen hebben ze hier. Zou ook de hartige gerechten nog een keertje willen proeven.

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bocconi in Leiden. Een knus, schattig tentje.

Wat je kunt bedenken bij Italiaans eten, is hier vers te krijgen. Al het deegwaar is op basis van biologische bloem en wordt bereid in een open keuken.

Ik vind het heerlijk!

Personeel niet altijd vrolijk! Maar mij boeit dat niet. Eten smaakt er niet minder op.

10 mei 2017 beoordeeld

Werden het restaurant uitgekeken en vervolgens de rekening ongevraagd op onze tafel gekregen om 20.30 omdat we weg moesten ivm sluiten. Wij dachten dat de keuken om 20.00 zou sluiten toen we binnen kwamen want 20.30 is een hele normale tijd om nog aan tafel te zitten. Was erg jammer zeker omdat we nog een halve fles wijn over hadden. Ze vroegen het ook niet vriendelijk om weg te gaan maar meteen onaardig, dat vond ik jammer.
Eten is wel heel erg lekker en puur, goede kwaliteit.

22 maart 2017 beoordeeld

Zeer aardige eigenaresse, prachtige gerechten met verse pasta, je waant je in Italië! Echt een aanrader in Leiden!

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, puur Italiaans, en vergeet de wijn niet, ook die is zeer goed. Drukke gezellige boel

Reizigers die Bocconi pasta italiana bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Bocconi pasta italiana geweest? Deel je ervaringen!