“Grandioze Griek”
Beoordeling van Restaurant Rhodos

Restaurant Rhodos
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Restaurant Rhodos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 320 Restaurants in Leiden
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima bediening en gezellige open sfeer. De vis is uitstekend, zowel de zeebaars als de dorade. De tzatziki is om van te watertanden. Dit restaurant is een prima keuze voor wie van authentiek Grieks eten houdt voor een schappelijke prijs. Absolute aanrader!

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie locatie aan het water, goede bediening, zelfgemaakte heerlijke salades, goed vlees en vis. Kortom aanrader.

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vinden Rhodos by far het beste Griekse restaurant van Nederland. De Griekse gastvrijheid die je hier ervaart die ervaar je nergens anders. Pavlos en Dimitri zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. De kaart staat vol met heerlijke traditionele en moderne Griekse gerechten. Meestal kiezen wij voor de Mezedes en laten wij ons de hele avond verrassen met de heerlijkste Griekse tapas. Ook de wijnkaart is erg goed en vergeet de avond niet af te sluiten met één van de heerlijkste desserts met een heerlijke dessert wijn of Grieks likeurtje.

29 juli 2018 beoordeeld

Een vrolijke Griek, die al 35 jaar onderneemt in dezelfde zaak, dat moet toch wel inspirerend zijn. En ja hoor, we kwamen niets te kort. Heerlijk vlees dat niet overvloedig was bewerkt met knoflook en andere kruiden waardoor je niets meer proeft. Het vlees was heerlijk, sappig en mals. We hebben zitten smullen. Dat is toch waar je voor komt?
Qua inrichting mag er wel iets vernieuwd worden. Maar wie let daarop als je zo lekker zit te smikkelen?

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk restaurant om de Griekse keuken te ontdekken! Binnen oogt de tent fris en verzorgd. Je word bij binnenkomst altijd warm verwelkomt en ook bij afscheid word er nog aandacht aan je geschonken (wat elders vaak te wensen over laat). Kortom een heel gastvrij concept!
Het eten is hier ook uitstekend. Niet alleen de bekende Griekse grill gerechten maar met name de verschillende oven en visgerechten zijn zeker de moeite waard. Het liefst ga ik bij dit restaurant toch voor de mezedes, een door het restaurant samengestelde maaltijd van allerlei verschillende hapjes. Hou je van Grieks maar zit je liever niet in een volgepropte eetschuur dan is dit restaurant de place to be!

Reizigers die Restaurant Rhodos bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Restaurant Rhodos geweest? Deel je ervaringen!