“Smaakvol”
Beoordeling van Restaurant Rhodos

Restaurant Rhodos
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Restaurant Rhodos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 303 Restaurants in Leiden
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rhodos is een leuk restaurant met lekkere gerechten. Op de foto's leek het alsof de tafels erg dicht op elkaar staan, maar dat was in werkelijkheid niet zo. Als afsluiter kregen we een ouzo van het huis.

3 november 2017 beoordeeld

We zijn hier eerder geweest, prettig zitten, eten in orde, vriendelijke bediening. Wel een beetje vreemd: het lukte ons niet meer koffie te bestellen. De ober was verdwenen. Voor de rekening kwam hij weer tevoorschijn. Nou ja, dan maar geen koffie.

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De 12 gerechten menu voor twee personen genomen. Redelijk, maar heel gewoontjes. Het begon verrassend, maar het was een beetje een eenheidsworst. Veel zuur gebruikt. Het vlees daarna was niet uitgesproken van smaak en niet al te warm.
Beetje rijst ( heel smaakvol) erbij en helaas geen groente of een bakje sla erbij. De patat was huisgemaakt en erg lekker.
De bediening was niet wat ik van een nr4 verwacht, teveel bezig met het binnnenharken van een compliment ipv zien wat nodig is.
Conclusie:
Redelijk, maar als dit de nr4 van leiden is, dan gaan wij niet naar nr 5 en verder

Succes, Jacob

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, klein restaurant. Niet typisch Grieks kwa aanzien, maar wel het eten. Mooi kretense wijn smaakte goed. Bediening gastvrij en hartelijk. Leuk om eens te bezoeken.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er aan de binnenkant en buiten niet echt grieks uit maar het Grieks eten is er heerlijk. Het personeel is er zoals gewoonlijk zeer vriendelijk en behulpzaam.

Reizigers die Restaurant Rhodos bekeken, bekeken ook

In Restaurant Rhodos geweest? Deel je ervaringen!