“Heerlijk grieks”
Beoordeling van Restaurant Rhodos

Restaurant Rhodos
Reserveren met
Restaurant Rhodos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 314 Restaurants in Leiden
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er aan de binnenkant en buiten niet echt grieks uit maar het Grieks eten is er heerlijk. Het personeel is er zoals gewoonlijk zeer vriendelijk en behulpzaam.

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij restaurant, we hebben er lekker gegeten. Jammer dat het buitenterras niet geopend was. Kunnen ons voorstellen dat het er
zomers nog gezelliger uitziet.

15 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten , ondanks dat het heel erg druk was, was de kwaliteit bijzonder goed en de wachttijd kort. Personeel was zeer vriendelijk. Een aanrader is het Mezedes gerecht diverse kleine gerechten. Jammer dat er geen salade bij was. Nagerecht was ook heerlijk, traditionele walnotentaart met ijs en slagroom.

14 oktober 2017 beoordeeld

wij hadden de 12 gerechtjes geprobeerd. De voorgerechtjes waren lekker. De hoofdgerechten echter zeer teleurstellend. Veel, zout en smakeloos vlees, geen groente en totaal niet samenhangend. Was de 30e pp absoluut niet waard. Tevens was de bediening onvriendelijk.

8 oktober 2017 beoordeeld

Een beetje aarzelend binnengestapt, maar heel enthousiast de zaak verlaten. De zaakvoerder zorgde zelf voor het ontvangst. Een duidelijke kaart vol lekkernijen. Wij hebben een eigen selectie van voorgerechten genomen (2 + schoteltje voor 2) en hadden ruimschoots voldoende. Verfijnd, gevarieerd en vooral erg lekker.Mijn man had uitzicht op het water en de bootjes. Een fijne sfeer, toffe bediening en een eerlijke prijs. Wij raden dit restaurant zeker aan!

Reizigers die Restaurant Rhodos bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Restaurant Rhodos geweest? Deel je ervaringen!