“Heerlijk gegeten. ”

Bistro Bord'o
Geclassificeerd als nr. 4 van 319 Restaurants in Leiden
Keukens: Frans
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechten. Goed samengesteld. Vriendelijke bediening. Van te voren reserveren is aan te bevelen. Binnenkort hoop ik weer de gerechten te kunnen proeven tijdens de wijn spijs wandeling in september.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging van een collega dit restaurant bezocht met verrassingsmenu. Wat een genoegen en bovenal wat een interessante en onverwachte smaakcombinaties. Ook de combinatie met wijn is heel smaakvol. Kortom een echte aanrader.

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Doordeweekse avond. Buiten op het terras gezeten en genoten van een heerlijke maaltijd , 3 gangen menu met bijpassende wijn
Goede bediening en lekker eten . Zeker een aanrader

26 maart 2018 beoordeeld

Met z'n vieren op een zaterdagavond genoten van een 4 gangen verrassingsmenu. Ons tafeltje bij de bar was ruim en de stoelen zaten prima. Na 2 amuses kwam er een voorgerecht met buikspek van livarvarken samen met volgens mij een rivierkreeftje of zoiets. Een mooie en smaakvolle combinatie. Vervolgens als tussengerecht een op de huid gebakken middellandse zee vis en als hoofdgerecht rundersukade. We kozen voor het hartige toetje; kaas. Een compliment voor de jongeman met de kaaswagen. Hij kon over alle kazen een verhaal vertellen en ons goed adviseren. Om het helemaal af te maken hadden we gekozen voor een wijnarrangement en ook daar hadden we helemaal geen spijt van. Wellicht tenslotte toch nog een licht kritische opmerking. Het was wel een hele zit van 19:15 tot 23:45; dat had van mij wel wat sneller gemogen.

15 februari 2018 beoordeeld

Een avond met zijn drieën hier doorgebracht. 5 gangen gekozen met daarbij een wijn arrangement en een bob arrangement.
Het eten was voortreffelijk. De aangeboden wijnen erbij pasten perfect. Rustig genieten en die gangen zijn meer dan genoeg om aan het einde van de avond vol te zitten.

De bediening was een keer een gang vergeten en een nieuwe wijn te serveren maar om daar ze meteen op af te serveren is oneerlijk. Ik deel geen michellin sterren of GaultMillau punten uit. We hebben een avond gehad die 5 uit 5 verdiend op TripAdvisor.

Reizigers die Bistro Bord'o bekeken, bekeken ook

In Bistro Bord'o geweest? Deel je ervaringen!