“Verrassend goed”

Bistro Bord'o
Geclassificeerd als nr. 13 van 295 Restaurants in Leiden
Keukens: Frans
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangeraden door vrienden. Wat een succes! We bestelden alleen een hoofdgerecht, maar kregen allerlei kleine hapjes op de koop toe. Heerlijke hapjes. Ons bestelde hoofdgerecht was ook super lekker en zag er heel mooi uit! Je zit wel zo 2 uur, dus niet geschikt voor een snelle hap. Zou ook zonde zijn. Alleen... als je uitgegeten bent en je wil nog een kop koffie... dat kan heel lang duren... maar dat was ook het enige minpuntje. En de prijs? Voor zulke kwaliteit hadden we een veel hogere rekening verwacht! Jammer dat we niet in Leiden wonen..

Schrijf een beoordeling

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was er met valentijnsdag. Erg lekker gegeten met mijn vriendin. Veel gangen en elke keer weer kleine kunstwerkjes die erg lekker waren. Aanrader!

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij, goedlachs personeel, heerlijk gevarieerd eten en sfeervol restaurant!
Prijs/ kwaliteit ++
Eten ++
Personeel +
Sfeer +

18 juli 2017 beoordeeld

We hebben er een heerlijk diner gehad. Buitengewoon verfijnde kleine hapjes. Voor de wat grotere eter zou ik het verrasingsmenue adviseren. Hoofd en voorgerechten zijn prachtig op elkaar afgestemd, maar het zijn kleine porties. Bediening is super vriendelijk en gericht op de gast. Vooral met mooi weer kun je heerlijk buiten eten. Een absolute aanrader

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super heerlijk 3gangen verrassingsdiner gehad. Wel wat aan de prijzige kant, maar dan krijg je er veel lekkers voor terug!

Reizigers die Bistro Bord'o bekeken, bekeken ook

In Bistro Bord'o geweest? Deel je ervaringen!