Gratis annuleren tot 04-02-22
PricelineUS$ 112
TravelocityUS$ 113
eDreamsUS$ 107
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Mooie plek aan het water en langs de snelweg. Jammer genoeg niet op loop afstand van het centrum van Leiden. Net als het restaurant is het hotel ook kleinschalig en overzichtelijk. Mooie en schone kamers.
Jammer genoeg wel gehorig en als er dan een groot gezelschap op de gang is die het erg gezellig hebben is dit niet plezierig als je wilt slapen

Kamertip: Vraag om een kamer niet in de kelder, dit zijn kamers met 400
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 13 september 2021

Goed hotel ontbijtbuffet diner uitdtekend. Receptie front backoffice behulpzaam. Wij hadden pech met slot van de fiets. Werden door personeel met hun bedrijfsauto naar fietsenmaker gebracht gehaald. KLASSE. Fam. Petiet

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Ik heb de laatste tijd regelmatig in van der valks geslapen. Helaas is het hotel Leiden een oude bende. Het hoofdgebouw ziet er mooi uit maar de kamers in het souterrain zijn echt oud. Badkamer alleen met douchekop dus haren altijd nat. Schimmelvlekken. Als je binnen komt moet je meteen betalen….voelt niet fijn. De route van het entree naar de kamers matig aangegeven en trap op en af. Bedden superzacht, lakens te klein dus s nachts weer goed leggen…
Waren hier niet zo blij

Kamertip: Beter iets anders zoeken…..
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een net hotel maar gedateerd. Deurposten met een hoogte van 2 meter; een 3 pp kamer net zo groot als een 2 pp kamer maar met een extra bed erin; een krappe douche niet geschikt voor lange e/o bredere personen. Diner prima maar let op details (een menukaart met vlekken). Prima voor een nachtje weg met het gezin en als uitvalsbasis voor bezoek aan Naturalis.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 28 mei 2021

3 overnachtingen geboekt. Kamers alle dagen niet schoongemaakt, geen aanvulling koffie/theefaciliteiten, overvolle prullenbakken, kapotte tv maar wel 8 handdoeken neergegooid. M.a.w. Zoek het maar uit! Klachten ingediend. De laatste avond een andere kamer aangeboden gekregen. Bij uitchecken weer een klacht ingediend. Deze zou op directieniveau besproken worden en dan zou er contact met ons opgenomen worden. Nu 2 weken verder en nog steeds geen reactie. Restaurant en bediening echt goed. Maar voor een meerdaagsvefbljjf absoluut geen aanrader en zeer, zeer teleurstellend!

Kamertip: Vooral geen meerdaagsvefblijf boeken!
Datum van verblijf: mei 2021