“Aanrader!”
Beoordeling van 'T Fust

'T Fust
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
'T Fust is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 97 van 314 Restaurants in Leiden
Keukens: Frans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij 'T Fust. Goede kaart, gezellig restaurant en ontzettend vriendelijke bediening. Aanrader dus!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste indruk is goed. Mooie locatie, leuk pand goed ingericht. De kaart is beperkt en dat is op zich oké, de uitvoering is matig, weinig creativiteit, vlak van smaak. Wijnen die de gerechten niet echt versterken.
In dit prijssegment zijn er meerde restaurants in Leiden. Wij gaan op zoek naar een alternatief.

27 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Bediening vriendelijk en snel. Eten lekker en niet te duur. Helaas was het niet zo druk, is wat moeilijker te vinden sinds er een parkeergarage voor de deur wordt gebouwd. Maar absoluut een aanrader!

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten bij ‘t Fust. Voor hoofd en na, allemaal even lekker. Leuk wildpalet als voorgerecht met mooie wildhammen, -worst en -paté’s. De snoekbaars was heerlijk, met goede saus en groenten die de vis goed aanvulden. En de Duitse riesling ging voortreffelijk bij de heerlijke fazanteborst van mijn vrienden Een echte aanrader!

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zoon en schoondochter heerlijk gegeten. Eendeleverals vooraf. Fazant als hoofdgerecht. Goed bereid. Sfeer in het rust ge restaurant leuk, beetje bruin. Bediening adequaat.

Reizigers die 'T Fust bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In 'T Fust geweest? Deel je ervaringen!