“Gewoon goed”

City Hall Italian Bar & Bistro
Reserveren met
City Hall Italian Bar & Bistro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 295 Restaurants in Leiden
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als slotaccoord van een zonnige zondagmiddag wandelen/winkelen in Leiden weer (we hebben hier al eens geluncht) gegeten bij City Hall. Een klein probleempje met haar wijn werd uitstekend opgelost. Verder attente bediening, goede voor- en hoofdgerechten.

Schrijf een beoordeling

16 augustus 2017 beoordeeld

Doordat er een groot terras (met heaters en parasols) en het restaurant 2 verdiepingen kent, de (Bree)straat kant wat hoger ligt dan de stadhuis (ingang) kant waar ook het terras is gelegen is er bijna altijd wel plek.
Niet dat het niet druk is, maar voldoende lage en hoge tafels beschikbaar, erg fijn.

Wij waren hier om eigenlijk alleen een drankje te drinken maar door de gezelligheid en vriendelijkheid van het personeel bleven wij ook nog om een aantal kleine gerechten te proeven, mmmmmm Italiaans op prima wijze bereid. Leuke gerechten vanuit diverse streken in Italie, zo ook de wijnen. Een prima uitleg welke gebieden je waar vind en wat er vandaan komt.

Voor de drank hebben wij gekozen voor een Pinot Grigio €29.50 per fles maar natuurlijk ook per glas te bestellen.
Het eten begon met de overbekende pane (brood) met olijfolie, waarna wij graag een aantal gerechten wilde delen, te weten prochiutto en andere worstsoorten om daarna garnaaltjes (in hete olie) met bruchetta brood met knoflook ingesmeerd, omdaarna het eetgedeelte af te sluiten met een pizza (quattro fromaggi)

Heerlijke gerechten, uiteraard kan je ook gewoon gebruik maken van de diner kaart waarbij diverse vlees en visgerechten op het menu staan. Wat ik zag ook zeker de moeite van het proberen waard.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering konden we hier gelukkig terecht op een drukke zondag. Leuke plek in de serre. Attente en vrolijke bediening die op let dat je niet onnodig veel besteld. Lekker Italiaans bier op tap (birra moretti).
Voorgerecht: de antipasti is ruim genoeg voor 2 personen met brood, tapenade, worst en olijf. Lekkere worst en heerlijke olijven.
Hoofdgerechten: tortelinni met peer en pecorini gevuld met walnoten en gorgonzola was erg lekker. De saltimbocca was ook heerlijk met lekkere knapperige groene asperges.
Nagerecht doen we de volgende keer want nu genoeg gegeten. Wel nog een mooie cappuccino genomen en ook die was lekker!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed. Als inwoner van Leiden kan ik zeggen dat de pizza's nergens zo lekker zijn, vooral die met Parma ham. Smullen. Daarnaast is de bediening prima. Zeer professioneel. Gr. Schröder

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na meerdere malen hier gegeten te hebben dit tot ons favoriete restaurant benoemd. Waarom? personeel vriendelijk, humor en een vraag over de tapenade krijgen we het recept op papier.
Eten is zo smaakvol! Ben geen grote eter dus een voordeel dat de pasta's in kleine porties te krijgen zijn. Pizza's geweldig! Heerlijke wijn. Alleen maar top!

Reizigers die City Hall Italian Bar & Bistro bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In City Hall Italian Bar & Bistro geweest? Deel je ervaringen!