PricelineUS$ 137
Hotels.comUS$ 137
TravelocityUS$ 137
Beoordeeld op 6 april 2021

Wat hadden we een sfeervolle, gezellige kamer. Ik voelde me er direct thuis en had graag langer willen blijven. De gastheer was zo vriendelijk en ik kreeg het gevoel dat we echt alles konden vragen.
Het bed lag lekker, de handdoeken waren lekker dik en zacht en wat ik ook fijn vond was dat de verlichting ook gedimd aan kon.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 3 april 2021

Een werkelijk fantastische nacht gehad in Huys van Leiden. Super vriendelijk personeel, prachtig ingericht en dat midden in de stad van Leiden. Een absolute aanrader voor iedereen die wil genieten van comfort in Leiden.

Datum van verblijf: april 2021
Receptie HUYS VAN LEYDEN, Eigenaar van Boutique Hotel Huys van Leyden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Dit zijn de waarderingen waarvoor we het doen! Heel veel dank voor de lovende woorden. Fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel en de inrichting u zijn opgevallen. Hopelijk zien we u in de toekomst nog eens? Met vriendelijke groet, TEAM HUYS VAN LEYDEN

Beoordeeld op 1 april 2021 via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Leiden en omgeving is dit echt een geweldige plek om te overnachten. Je waant je echt in een paleis met op en top service. Een Boutiquehotel waar de liefde voor gast voorop staat. Ik kom hier zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2020
Receptie HUYS VAN LEYDEN, Eigenaar van Boutique Hotel Huys van Leyden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2021

Geachte Gast, Beste Richard,

Hartelijk dank voor je review. Fijn te lezen dat onze stijl in de smaak is gevallen. Wat heel fijn is om te lezen is dat we onze service, ook tijdens corona, niet zijn kwijtgeraakt. Hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog eens.

HUYS VAN LEYDEN

Beoordeeld op 31 maart 2021

Een geweldig hotel. Authentiek ingericht en sfeervol. Mooi in het centrum. Mede door ontvangst van Lorenzo en Gaston hebben wij ondanks de Corona beperkingen twee leuke dagen gehad. Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 31 maart 2021

Ik ben hier twee keer geweest, laatste keer in november 2020. Het is het kleinste viersterrenhotel van Nederland. Midden in het historische centrum van Leiden, aan een van de mooiste grachten. Kleinschalig, luxe en persoonlijker dan een groot hotel. De mannen achter Huys van Leyden maken je verblijf echt tot een uitje. Eten in de 18de eeuwse galazaal, waar de tafel is gedekt met gouden bestek en kristallen glazen, is een beleving. We hadden de suite met grachtzicht (very bruidspaarwaardig!). Paleissferen, midden in Leiden, want in deze prachtige kamer slaap je in een hemelbed, omringd met antieke vondsten. Zelden zagen we zoveel goede smaak samengebracht onder één dak.

Datum van verblijf: november 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Receptie De Barones, Owner van Boutique Hotel Huys van Leyden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2021

Geachte Gast, Beste 'C',

Hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn dat je ons voor de twee keer hebt bezocht. Je hart onder de riem, tijdens de corona maanden, zijn zeer gewaardeerd. Wat fijn dat je ons blijft bezoeken,. WE hopen je in de toekomst, wanneer de tijden beter zijn, weer mogen begroeten. Ook dan zullen de ‘paleissferen’ en gelukkig nog zijn. En.. niet alleen de mannen, maar ook de vrouwen van ons team.

HUYS VAN LEYDEN