Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 155
PricelineUS$ 155
Orbitz.com
Beoordeeld op 3 april 2021

Een werkelijk fantastische nacht gehad in Huys van Leiden. Super vriendelijk personeel, prachtig ingericht en dat midden in de stad van Leiden. Een absolute aanrader voor iedereen die wil genieten van comfort in Leiden.

Datum van verblijf: april 2021
Receptie HUYS VAN LEYDEN, Eigenaar van Boutique Hotel Huys van Leyden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Dit zijn de waarderingen waarvoor we het doen! Heel veel dank voor de lovende woorden. Fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel en de inrichting u zijn opgevallen. Hopelijk zien we u in de toekomst nog eens? Met vriendelijke groet, TEAM HUYS VAN LEYDEN

Beoordeeld op 1 april 2021 via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Leiden en omgeving is dit echt een geweldige plek om te overnachten. Je waant je echt in een paleis met op en top service. Een Boutiquehotel waar de liefde voor gast voorop staat. Ik kom hier zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2020
Receptie HUYS VAN LEYDEN, Eigenaar van Boutique Hotel Huys van Leyden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2021

Geachte Gast, Beste Richard,

Hartelijk dank voor je review. Fijn te lezen dat onze stijl in de smaak is gevallen. Wat heel fijn is om te lezen is dat we onze service, ook tijdens corona, niet zijn kwijtgeraakt. Hopelijk zien we elkaar in de toekomst nog eens.

Beoordeeld op 31 maart 2021

Een geweldig hotel. Authentiek ingericht en sfeervol. Mooi in het centrum. Mede door ontvangst van Lorenzo en Gaston hebben wij ondanks de Corona beperkingen twee leuke dagen gehad. Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 31 maart 2021

Ik ben hier twee keer geweest, laatste keer in november 2020. Het is het kleinste viersterrenhotel van Nederland. Midden in het historische centrum van Leiden, aan een van de mooiste grachten. Kleinschalig, luxe en persoonlijker dan een groot hotel. De mannen achter Huys van Leyden maken je verblijf echt tot een uitje. Eten in de 18de eeuwse galazaal, waar de tafel is gedekt met gouden bestek en kristallen glazen, is een beleving. We hadden de suite met grachtzicht (very bruidspaarwaardig!). Paleissferen, midden in Leiden, want in deze prachtige kamer slaap je in een hemelbed, omringd met antieke vondsten. Zelden zagen we zoveel goede smaak samengebracht onder één dak.

Datum van verblijf: november 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Receptie De Barones, Owner van Boutique Hotel Huys van Leyden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2021

Geachte Gast, Beste 'C',

Hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn dat je ons voor de twee keer hebt bezocht. Je hart onder de riem, tijdens de corona maanden, zijn zeer gewaardeerd. Wat fijn dat je ons blijft bezoeken,. WE hopen je in de toekomst, wanneer de tijden beter zijn, weer mogen begroeten. Ook dan zullen de ‘paleissferen’ en gelukkig nog zijn. En.. niet alleen de mannen, maar ook de vrouwen van ons team.

Beoordeeld op 31 maart 2021

Wat hebben jullie ons een heerlijk verblijf gegeven, Lorenzo en Gaston. Wat een warm welkom. En wat een prachtig sfeervol hotel hebben jullie. Wij hebben genoten hiervan! Eindelijk even het gevoel van het corona thuiszitten achter me kunnen laten. Ondanks dat jullie je ook heel strikt aan de maatregelen hielden wisten jullie ons zo in de watten te leggen dat we al die corona ellende echt even konden vergeten. We komen snel weer en ik kijk er nu al naar uit! Dank jullie wel!

Datum van verblijf: januari 2021

Geachte Gast, Beste Miranda,

Wat ontzettend fijn een mooie review als deze te krijgen. De corona tijden zijn heel zwaar voor de hotels, en zeker ook voor ons. Het is zo fijn te lezen dat ons warme welkom en de sfeer die ons hotel uitstraalt jullie is bevallen. Hoewel er in de stad niet veel te doen was, was de privé boottour echt een fantastisch moment corona even te vergeten. We hebben het met liefde gedaan, fijn dat dat ook is gevoeld. Hopelijk zien we elkaar in betere tijden nog eens.