JvP
Vlissingen, Nederland

Prima Hotel, voor een aangename prijs

Beoordeling van ibis Leiden Centre
4,0 van 5 bollen20 aug 2021 beoordeeld
Ibis Leiden - 3* - ligt naast het Centraal station en tegen de binnenstad aan. Veel leuke restaurants op loopafstand. De ontvangst, vriendelijk en efficiënt. Onze kamer klein, functioneel en schoon. Alles wat je nodig hebt voor 1 nacht is er. Aan de aankleding van de kamer is geen aandacht besteed. Het ontbijt was uitstekend, en veel uitgebreider dan je voor de prijs de wij hebben betaald mag verwachten: écht TOP. De coronamaatregelen worden duidelijk en met aandacht nageleefd. Extra pluspunt - de bagage service.
Datum van verblijf: augustus 2021
Kamertip: Onze kamer, aan de achterkant van het hotel op de 3e verdieping was zeer rustig gelegen. ...
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van ibis Leiden Centre
Kamer
1.8 km van ibis Leiden Centre
Meer hotels in Leiden bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Centrale ligging bij het centrum, schoon, 24 uurs service, city maps, lift, gelegen dicht bij parkeer garage morspoort en voldoende parkeer plekken achter hotel. Kamers beetje gedateerde kleuren.
Meer ophang mogelijkheden voor handdoeken wel welkom.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 14 mei 2021

Ik heb netjes gebeld voor een reservering, mailcontact gehad met Tamara en een bevestiging gehad. Ik zou nog gemaild/ gecontacteerd worden, niets gehoord.. Zelf maar een mail gestuurd waar een antwoord bleef.. Wederom geen antwoord. ZO SLECHT!!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 15 februari 2021

Slecht hotel! Onvriendelijke baliemedewerkster, ruzie over betaalwijze. Wilde kamer gaan weigeren, gehorige kamer van zowel overlast van gasten als airco, vloer was vies bij binnenkomst, hotel is verouderd. Bedden waren schoon

Datum van verblijf: februari 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 december 2020

Datum van verblijf: november 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 11 oktober 2020 via mobiele applicatie

Ons verblijf was prima. Alleen de slaapkamers zijn enorm klein en de badkamers zijn verouderd en zit schimmel.

Overigens krijgt het personeel onze complimenten, zowel het personeel achter de receptie als bij het ontbijt! Op één kamer waren ze vergeten een extra (kinder)bed te plaatsen, deze werd er direct geplaatst en het personeel bij het ontbijt vroeg telkens of er nog dingen aangevuld moesten worden.

Datum van verblijf: oktober 2020