Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 191
Aanbieding bekijken
Volledig restitueerbaar voor 16-04-23
Expedia.com
US$ 191
Aanbieding bekijken
Volledig restitueerbaar voor 16-04-23
Vio.com
US$ 189
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 191
ibisUS$ 191
AlgotelsUS$ 213
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (920)
Beoordelingen filteren
920 resultaten
Waardering van reizigers
266
445
155
40
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
266
445
155
40
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 920 beoordelingen
Beoordeeld op 25 september 2020

Voor de prijs is dit een heel goed hotel. Wij hadden een eenvoudige maar schone kamer. Er was heel goed rekening gehouden met de corona maatregelen. Echt perfect. We hebben duurdere hotels bezocht waar het zeker niet zo goed geregeld was.

Kamertip: De auto kan achter het hotel op de grote parkeerplaats geparkeerd worden. Betaal gelijk want de boetes kunnen aardig oplopen
Datum van verblijf: september 2020
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
2  Bedank E7326AEmaria
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 augustus 2020

Beoordeling "vreselijk" vanwege vergaande klantonvriendelijkheid. Ik heb geen creditcard, ik hoef geen creditcard en ik wil ze ook niet. Als enige betaalwijze credi
tcard aanbieden vind ik absoluut niet kunnen.

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Service
1  Bedank Joepjoepjozef
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 5 maart 2020

Dit moderne hotel ligt naast het Leidse treinstation en op loopafstand van het centrum. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn praktisch ingericht en in het algemeen netjes maar er was schimmel in onze douchecabine. Bovendien werkte BBC TV niet of slecht (volgens ons een slechte afstelling van de schotelantenne). Beide problemen werden gemeld aan de receptie maar verder dan "dit zal worden doorgegeven" kwamen we niet. Op de vertrekdag kan je gebruikmaken van de gratis bagageopslag.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank Lucky085
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ibis Leiden, Other van Ibis Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Beste Lucky085,

Wil u hartelijk bedanken voor uw opmerkingen op Tripadvisor. Fijn om te zien dat wij 4 bolletjes van u krijgen. We nemen uw opmerkingen wel degelijk mee in ons verbeterplan. De technische dienst en huishoudelijke dienst krijgen deze mededelingen via een dagrapport mee. Graag tot een volgende keer.
Mag ik u tevens en heel fijn weekend toewensen.
Team Ibis Leiden Centre

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 januari 2020

Een stukje zeep is kennelijk over het budget.
Dat maakt IBIS-hotels zeer "over-rated" ...!!! Hierover een tip geven is overbodig .

(Zelfs de beoordeling moet 200 tekens bevatten, zelf iets bedenken is niet zo moeilijk lijkt me)

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank mmischa2000
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2312ARibisLeiden, Manager van Ibis Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Goede middag,

Uiteraard ga ik zorgvuldig om met opmerkingen die gasten ons geven. Het is ook belangrijk dat wij ons open stellen en hierdoor kunnen verbeteren. Over uw punten.
Het stukje zeep is al heel vervangen door een moderne knijpflacon. z.g hair and body gel.
Er hangt een flacon in de doucheruimte en in de badkamer. Mogelijk heeft u deze niet opgemerkt?

Zeer over rated?
Fijn dat u er ons op wijst.
Met vriendelijke groet
Erik Jak Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 januari 2020

Het hotel is dringend aan vernieuwing toe. De single kamer was eerder een bezemhok met een bed in en een mini-badkamertje.
Uitchecken om 6 uur 's ochtends duurde 10 minuten (computerproblemen), ondanks dat alles prepaid is.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank HerrGin
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2312ARibisLeiden, Manager van Ibis Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Goede morgen HerrGin,
Excuses voor de trage checkout. Dit had zo niet mogen gebeuren.
Wil u tevens bedanken om uw ervaringen te delen met andere reizigers. Uw opmerking over de kamer neem ik mee om ons in de toekomst te kunnen verbeteren.
Hartelijke groet Erik Jak Resident manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken