23 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
ibisLeiden, Manager van Ibis Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

27 april 2018 beoordeeld

Regelmatige gast van dit hotel. Kamers zijn functioneel,maar niet groot. Pluspunt: locatie tegenover treinstation, bus station, dichtbij supermarkten en restaurants, 15 minuten lopen naar binnenstad, 5 minuten lopen naar Volkenkunde museum.

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibisLeiden, Manager van Ibis Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2018

Beste MWB031,

Wat kan ik hier op zeggen. Fantastisch en bedankt voor uw positieve opmerkingen.
Groet Erik Jak Resident Manager

19 april 2018 beoordeeld

Het is een prima hotel. Goed bereikbaar met auto en OV. het ligt aan het station. Prima service goede schone kamer goed bed. En het centrum alle bezienswaardigheden op loopafstand. Tip. Koop bij de VVV een wandelroute.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibisLeiden, Manager van Ibis Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2018

Goede middag mevrouw Truus,

Wat een fijne beoordeling over uw verblijf in Ibis Leiden Centre. Dank u wel daarvoor.

Een heel fijn weekend.
Hartelijke groet Erik Jak Resident manager

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Leiden is dit hotel aan te raden. Het ligt naast het station en op loopafstand van het centrum van Leiden. Ondanks dat het buiten niet warm was, viel het ons op dat de kamer qua temperatuur relatief warm was. Een raam openzetten was geen optie ivm lawaai buiten (verkeer, treinen, bussen) en de airco maakte voor 's avonds teveel geluid.
De kamers zijn wat gehorig maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Het ontbijjtbuffet was prima, alleen jammer dat er geen cappuccino verkrijgbaar was (wel gewone koffie).

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ibisLeiden, Manager van Ibis Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Gewaardeerde gast,

Fantastisch dat u ons hotel zo aanprijst.

Ook waarderen wij uw feedback, het stelt ons in staat om weer te verbeteren.
Het was mogelijk om een cappuccino te bestellen voor het ontbijt. Onze medewerkers hadden dat graag voor uw gedaan.
Voor een volgende keer. :)
Hartelijke groet Erik Jak

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt centraal en centrum is goed te bereiken.

Ik heb een eenpersoonskamer geboekt maar dit viel tegen. De kamer was erg klein. Mijn advies: ne geen eenpersoonskamer met kamernummer 518!
Het airco en verwarmingssysteem boven de deur in kamer 518 maakt een enorme herrie. Ik moest een paar keer 's nachts eruit om het systeem zo in te stellen dat de herrie minder werd. Ook overdag een paar keer het systeem moeten instellen om herrie te voorkomen.

Daarnaast maken de leidingen veel herrie als de buren douchen.
Wanneer andere hotelgasten uit hun kamer vertrekken hoor je de deuren keihard dichtvallen. Kamer is behoorlijk gehorig.

Kamermeisje kwam s ochtends vroeg onverwacht binnen terwijl de check out om 12:00 uur is.

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
ibisLeiden, General Manager van Ibis Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Beste mevrouw Kathelijne,

Uw opmerkingen over uw verblijf waarderen wij. Het stelt ons in staat om onze service en kwaliteit te verbeteren in Ibis Leiden Centre. De installateur hebben wij inmiddels op de hoogte gebracht van de problemen van de airco en verwarming. Zij gaan hier mee aan de slag.

De éénpersoonskamer die u geboekt heeft is inderdaad voor een persoonsgebruik.

De kamerdame is inmiddels ook aangesproken. Niet dat u daar veel aan heeft, want gedane zaken nemen geen keer. Excuses van mijn kant.

Met hartelijke groet Erik Jak Resident Manager