Priceline
Expedia.comUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
TravelocityUS$ 132
Beoordeeld op 17 juli 2022

De dames aan de receptie en de heren in de bar waren vriendelijk, bekwaam en professioneel. Het verblijf is ons aangeraden door vrienden en het was absoluut geen tegenvaller. Makkelijk te bereiken en goede parkeergelegenheid, goede ligging ten opzichte van het centrum en de bezienswaardigheden, fijne fietsen om de stad mee te verkennen. Een prettige ervaring.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 1 juni 2022

het eten was verrassend lekker + het ontbijt was uitmuntend!
ligging top (vlak aan het trein stadion)parking ook in orde(overdekt)
We komen zeker nog eens terug.
Leiden is ook leuk om te doen zaterdag is markt.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een goede locatie net buiten het centrum van Leiden. Centrum en station op loopafstand. De kamers zijn netjes en schoon. Het personeel is erg vriendelijk. Het keuzemenu in het restaurant was wel beperkt, maar het eten smaakte prima.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 19 april 2022

Bij aankomst was het lastig om te komen vanwege weg opbrekingen ,
Vriendelijke dame achter de receptie we kwamen laat aan was goed doorgekomen ze reageren snel op vragen per mail .
Kamer was oke eigenlijk gewoon een standaard hotelkamer niets speciaals ruimte voldoende badkamer groot genoeg en schoon.
ligging was perfect moest 8 minuten lopen waar ik moest zijn .
ontbijt zag er ook goed uit voldoende keuze
vriendelijk personeel

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 6 april 2022 via mobiele applicatie

Goede ligging dichtbij het centrum en het station.
Bezienswaardigheden zoals de Hortus Botanicus en Naturalis op loop afstand.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Schone en ruime kamers.
Prima ontbijt en diner.