“Heerlijk soul food , lekkere cocktails”
Beoordeling van De la Soul

De la Soul
Geclassificeerd als nr. 33 van 314 Restaurants in Leiden
Keukens: Cajun & Creools
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Het enige soul food restaurant van Leiden vindt u aan de Morspoort. De la Soul heeft een uitgebreide kaart voor lunch, diner of borrel. Heerlijke gerechten die zijn ontstaan in het zui- den van de Verenigde Staten en zijn beïnvloed door de Creoolse, Cajun en Caribische keuken. Nuttig uw lunch of diner aan een gezellige tafel, of be- stel echte soul food finger snacks aan de bar. Daarnaast nodigt het zonnige terras ook uit tot lang proeven van de soul in Leiden!
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We lekker lekker gegeten van de typische gerechten uit de zuidelijke staten van de VS. De cajun gerechten zoals ze op de menu kaart staan zijn allen een aanrader.
En vergeet niet een van de coctails vooraf te nemen.

15 mei 2017 beoordeeld

een goed ontspannen restaurant met een grote variatie aan kleine hapjes met mogelijkheden voor vlees en vis
bestellen van 2 a 3 per persoon zodat je altijd ruime keuze hebt

3 mei 2017 beoordeeld

Na een bezoek aan het Museum Volkenkunde zijn we hier een hapje gaan eten. De gerechten zijn verrassend en mooi klaargemaakt. De sfeer is ongedwongen en ze serveren hier echt 'comfort food'. Wij hadden o.a. de krokant gelakte chicken wings, de krabkoekjes, de jambalaya met okra en de crab gumbo. Deze gerechten en smaken vind je niet overal en wij waren blij verrast: het was allemaal erg lekker.

1 mei 2017 beoordeeld

We startte met een heerlijk pompoensoepje. Daarna hadden we de keus uit 5 heerlijke sandwiches. Alles heel smaakvol en mooi opgemaakt geserveerd.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De La Soul is een heerlijk restaurant! De sfeer is goed, het terras mooi en gezellig (uizicht op de Morspoort!) en het personeel relaxed en vriendelijk. De nachos en de huisgemaakte ijsthee zijn een aanrader. Verder natuurlijk de jambalaya. Als je 3 a 4 gerechtjes per persoon neemt, kan het nog best duur uitvallen, maar minder is vaak ook al genoeg, zeker wanneer je er een flinke salade bij neemt. De kwaliteit is sowieso super, dus zeker het bedrag waard! De la Soul is met stip een van mijn favoriete restaurants.

Reizigers die De la Soul bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In De la Soul geweest? Deel je ervaringen!