“Geweldig gegeten”
Beoordeling van Restaurant In den Doofpot

Restaurant In den Doofpot
Reserveren met
Restaurant In den Doofpot is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 312 Restaurants in Leiden
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Sfeervol, modern, gastvrij en vol passie!
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten en gedronken
Elk bord een schilderijtje
Elk glas wijn past bij het gerecht.
En prima service.

Wat wil je nog meer

Genieten!!

31 augustus 2017 beoordeeld

In een perfecte ambiance, de "sneak pretaste" van de keuken brigade voor de komende maanden mogen "voor" proeven. In 3 letters samen gevat Top. Top gerechten, Top service, Top kwaliteit, en alles aangevuld met heerlijke wijnen.

23 juli 2017 beoordeeld

Dit smaakvol (een fraaie en warme combi van traditionele en moderne elementen) ingerichte restaurant levert verfijnde gerechten en kan bouwen op een zeer attente bediening. Bovendien worden er voortreffelijke wijnen geschonken. Een restaurant voor fijnproevers dat op alle terreinen hoge prestaties levert en wat ons betreft een Michelinster waard is. Ieder gerecht is op zich weer een aangename verrassing. De creativiteit van de chef deed ons van de ene verbazing in de andere vallen. Een geweldige ervaring!

25 juni 2017 beoordeeld

Hier wil je eten! De gerechten zijn creatieve composities met een zeer uiteenlopend smakenpalet per gang. Knap hoe de chef kok verschillende smaken harmoniseert en daarmee keer op keer de gast verrast. Naast het heerlijke eten hangt er ook een zeer prettige sfeer in het restaurant wat bijdraagt aan een onvergetelijk avondje uit.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier samen met 2 vriendinnen een ontzettend geslaagde avond gehad.
Voorafgaand aan het 4 gangen menu dat wij hadden gekozen kregen we een drietal heerlijke amuses. Je voelt je daardoor meteen welkom en krijgt direct een beeld bij het niveau van de gerechten.
Je zult er niks te kort komen.
Uitstekende bediening door het team van professionele jonge mannen.
Zeer mooie opmaak van de borden en heel erg lekker. De chef, die zeer begaan is met zijn gasten, laat zich regelmatig zien om zelf te vertellen wat je wordt voorgeschoteld.
Een echte aanrader!!

Reizigers die Restaurant In den Doofpot bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Restaurant In den Doofpot geweest? Deel je ervaringen!