Ontvangst door serveerster bestaat uit een korte zin: 'daar is een tafel vrij', ze wuift naar ergens in de verte en weg loopt ze: dat is een vriendelijke ontvangst! Zoon heeft zin in een clubsandwich; staat niet op de gebrachte kaart. Die hebben we toch op een bord buiten gezien, of hebben we ons vergist?). Ook dranken staan er niet op. Restaurant ziet er op het oog schoon uit. Bestelling wordt opgenomen, er kan geen vriendelijk woord af, laat staan een lachje. Dan voel je je welkom!
We hebben ieder een pannenkoek: zoon met suiker; man met spek en vrouw met kaas (drie plakjes meegebakken, bijna de helft van de pannenkoek is niet bedekt, zo jammer, echter dat zien we vaker in zogeheten pannenkoekenrestaurants). De pannenkoeken zijn formaat wagenwiel en smaken redelijk/goed. Restaurant heeft een oud-hollandse thema wat het vooral goed zal doen bij toeristen. Als we klaar zijn en naar buiten lopen valt ons oog weer op het menubord dat blijkbaar wel bij dit restaurant hoort en waar een aantal gerechten opstaan die niet op de menukaart voorkomen. Vreemd!
Wat blijft hangen is de weinig vriendelijke bediening en de relatief hoge prijzen
(hartige pannenkoeken van eu 8,90 - 15,95).