“Kwaliteit en een uitstekende bediening”
Beoordeling van Oudt Leyden

Oudt Leyden
Geclassificeerd als nr. 3 van 295 Restaurants in Leiden
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 september 2017 beoordeeld

De kwaliteit van de pannenkoeken ligt hier hoog. De pannenkoek is niet vet en heel goed van smaak. Buiten de pannenkoek zijn er ook andere lekkere lunchgerechten. Ik nam kroketten met brood en mijn vriend nam een pannenkoek met spek en kaas. De sfeer in het restaurant is ouderwets/nostalgisch gezellig.

Schrijf een beoordeling

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk restaurant om te bezoeken als je vrienden uit het buitenland op bezoek hebt. Echte Nederlandse pannekoeken, en zoveel keuze dat er voor iedereen wat bij zit. De sfeer en inrichting doet het ook goed bij toeristen. Mijn Japanse vrienden waren laaiend enthousiast over dit restaurant.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met dochter voor de lunch pannenkoeken gegeten. Beviel goed, alleen bediening niet erg vriendelijk. Leuke gelegenheid met knus interieur.

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kinderfeestje geëindigd in Oudt Leyden. Beetje jammer dat de we de kinderen muisstil moesten houden: ze braken de boel echt niet af. Geen aanrader voor kinderfeestjes dus. Verder rechttoe rechtaan.

9 mei 2017 beoordeeld

Lekker als je een keertje geen vlees of vis wilt.
Je wordt altijd even vriendelijk ontvangen en je gaat altijd weg met een gevulde buik.

Reizigers die Oudt Leyden bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Oudt Leyden geweest? Deel je ervaringen!