“Lekker gedineerd ”
Beoordeling van Restaurant Woods

Restaurant Woods
Reserveren met
Restaurant Woods is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 320 Restaurants in Leiden
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prijzig restaurant met weliswaar lekkere gerechten. De prijskwaliteit verhouding vond ik wat minder. De bediening kon wat professioneler in performance. Mooi uitzicht op het water.

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond bij Restaurant Woods. Net buiten het centrum, maar het bezoeken waard. Mooie inrichting en gaaf zicht op het water. Service is gastvrij, attent en vriendelijk.

Wegens de warmte verplaatst van waterzicht naar keukenzicht. Mooi om te zien hoe de rust heerst in de keuken.

We hebben 5 gangen genomen met bijpassende wijnen. De gerechten zijn mooi van smaak en looks. De wijnen smaken hier perfect bij. Uitleg is goed en bondig, dit betreft zowel de wijnen als het eten.

Wegens het halen van de film Titanic, zat er wat tijdsdruk op, maar hier hebben wij niks van gemerkt. Alles kwam precies op tijd. Restaurant Woods is geen zinkend schip, maar het instappen meer dan waard.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie presentatie op hedendaags servies. Prachtige locatie plus terras aan het water. Menu 3 gang gied van smaak

9 juli 2018 beoordeeld

Hier de verjaardag gevierd van een van onze kleindochters en genoten van het " social deal" arrangement.
We hebben echt genoten. Prachtig weer. Tafel aan de waterkant.
Heel gezellige bediening. Zalige gerechten.Heerlijke wijnen.
Het was echt een top avond.

Tip voor Woods: regel ook iets speciaals voor verjaardagen van kinderen: sterretjes.. Stukje vuurwerk....dessert versieren...etc

27 juni 2018 beoordeeld

Een mooie zomersdag. Lunchen op het terras. Een hele mooie locatie aan de Oude Rijn. Op het water gebeurt continue iets en het geeft sfeer. Ideale plaats dus. Het eten uitstekend. Gelukkig geen grote kaart, maar mooie gerechten. En de uitvoering, mooi van uiterlijk en heerlijk van smaak. Vriendelijke bediening, passende prijs, goede kwaliteit en een geweldige locatie.

Reizigers die Restaurant Woods bekeken, bekeken ook

In Restaurant Woods geweest? Deel je ervaringen!