“Goed eten en drinken voor leuke prijs. ”
Beoordeling van Hudson Bar & Kitchen Leiden

Hudson Bar & Kitchen Leiden
Geclassificeerd als nr. 148 van 319 Restaurants in Leiden
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten (nacho’s als voorgerecht, gedeeld want het is een grote portie!) en een burger als hoofdgerecht. Fijne bediening en leuk terras om ook in de avondzon te zitten.

DJonkm, Eigenaar van Hudson Bar & Kitchen Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018

Bedankt voor de mooie beoordeling!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een highwine gedaan op het terras. We kregen eerst een glas prosecco en daarna drie gangen met elk een glas wijn. Het eten was heerlijk en veel. We hadden niet geluncht en kregen het niet eens op. Echt een aanrader!

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk Amerikaans restaurant met no nonsense menu. Fijne sfeer, losse en leuke bediening en nette prijzen. Is van een keten. Eten van boven verwachting goede kwaliteit!

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds mei deze vestiging in Leiden. Wel al in Zoetermeer en Noordwijk geweest en ook hier is het weer een waanzinnig succes. Tot op de laatste stoel bezet en toch snelle en goede service. Heerlijke cocktail en geweldig eten. Heerlijke hamburgers, spare ribs en desserts ala Amerikaans. Als je een avond lekker wil uit eten en niet al te veel kwijt wil zijn, aanrader!

25 november 2017 beoordeeld

Hier met een groep gegeten. Daar is dit een prima restaurant voor. We kozen vooreen menu t.w.v. €22,50 en daar konden we prima uit kiezen. Vooraf kregen we een schaal heerlijke nacho's en dat was al echt smikkelen. Bij de hoofdgerechten kon je kiezen uit een burger, kippendijspiezen, een enorme hotdog met zuurkool en zalm. Ikzelf koos de zalm en dat was geen succes. Die was veel te droog gebakken. Volgens mij is er nog een bord met een droge zalm teruggegaan. Van de anderen uit de groep niet anders dan complimenten gehoord over de overige gerechten.

DJonkm, Manager van Hudson Bar & Kitchen Leiden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2017

Bedankt voor je review en feedback! We werken hard aan een optimale service en hopelijk is het volgende keer wel allemaal perfect!

Reizigers die Hudson Bar & Kitchen Leiden bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Hudson Bar & Kitchen Leiden geweest? Deel je ervaringen!