“Prima lunch”

Geclassificeerd als nr. 23 van 295 Restaurants in Leiden
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima adres voor even rust tijdens het shoppen. De bagels waren goed, de bediening snel & adequaat. De Russische cola was geen aanrader, maar wel leuk om te proberen!

Schrijf een beoordeling

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is bagels and beans, iedereen vindt hier wel iets wat hij of zij lekker vindt. Persoonlijk zeer fan van de BLT en de heerlijk grote koffies die er te bestellen zijn. Echter is er nou eenmaal niet veel ruimte in het pand, wij zijn na ons broodje maar snel weg gegaan omdat er amper ruimte was om je billen te kunnen keren. Als je rustig op het gemak hier wilt chillen wellicht een ander tijdstip kiezen en niet om lunchtijd gaat. Eten natuurlijk super lekker, maar zo hutjemutje zitten komt klant onvriendelijk over en commercieel ingebouwd.

25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze, zowel bagelsoorten als beleg. Heerlijke alles desembagel met hummes, zongedroogde tomaatjes en rucola. Ook veel lekkere soorten thee. Let op, rond de lunch vaak druk bezocht, maar tijdens het wachten op een tafeltje krijg je een lekker sapje aangeboden!

4 januari 2017 beoordeeld

Menukaart met veel keuze qua beleg maar ook qua type bagels. Verse sappen, noem maar op. De Zoetigheden zijn ook erg lekker! Niet teveel snoepen van de chocolade Beans die op je tafel staan....

11 december 2016 beoordeeld

Bagels & Beans is niet onbekend bij ons. Toen we voor een snelle lunch op stap waren en in Leiden deze vestiging tegen kwamen, zijn we direct naar binnen gegaan. Er was nog plaats en we werden snel geholpen.

De bagels waren erg vers en zeer ruim belegd. Ruimer dan we gewend zijn. We hebben het ons goed laten smaken. Ook de yoghurt met groen poeder (je moet maar durven) was weer erg lekker.

Ook mijn partner was erg te spreken over haar keuze, een bagel met humus. Die lag op een bordje met wat speciale olie, wat ze erg smakelijk vond.

Kortom: deze vestiging is een aanrader.

Reizigers die Bagels & Beans bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Bagels & Beans geweest? Deel je ervaringen!