“Heerlijke verse bagels naar keuze”
Beoordeling van Bagels & Beans

Bagels & Beans
Geclassificeerd als nr. 22 van 300 Restaurants in Leiden
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
4 januari 2017 beoordeeld

Menukaart met veel keuze qua beleg maar ook qua type bagels. Verse sappen, noem maar op. De Zoetigheden zijn ook erg lekker! Niet teveel snoepen van de chocolade Beans die op je tafel staan....

11 december 2016 beoordeeld

Bagels & Beans is niet onbekend bij ons. Toen we voor een snelle lunch op stap waren en in Leiden deze vestiging tegen kwamen, zijn we direct naar binnen gegaan. Er was nog plaats en we werden snel geholpen.

De bagels waren erg vers en zeer ruim belegd. Ruimer dan we gewend zijn. We hebben het ons goed laten smaken. Ook de yoghurt met groen poeder (je moet maar durven) was weer erg lekker.

Ook mijn partner was erg te spreken over haar keuze, een bagel met humus. Die lag op een bordje met wat speciale olie, wat ze erg smakelijk vond.

Kortom: deze vestiging is een aanrader.

11 november 2016 beoordeeld

Boven of buiten zitten is het leukst, ach, wie houdt er niet van de Maarsmansteeg!
Heel gezellig restaurant, erg lekker eten en drinken, altijd van goede kwaliteit. Bovendien hebben ze een heel goede hand van meisjes voor de bediening aannemen, die zijn altijd opvallend vriendelijk en snel. Boven kan het erg lawaaiig zijn, het is een jonge-meisjes-ontmoetingsplaats, we halen de gemiddelde leeftijd flink omhoog, maar goede sfeer.

3 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gezond, dat is toch wat we willen? Echter was het tijdens ons bezoek aan de drukke kant maar desalniettemin heerlijke lunch gehad! Ondanks drukte goed gesprek mogelijk.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat ik net gezien heb vond ik niet kunnen. Een bagel viel op de grond en werd doodleuk terug gelegd in het mandje voor verkoop voor de volgende klant. Vandaar deze beoordeling.

Reizigers die Bagels & Beans bekeken, bekeken ook

In Bagels & Beans geweest? Deel je ervaringen!