“Lekker druk maar toch rustgevend”
Beoordeling van Bagels & Beans

Bagels & Beans
Geclassificeerd als nr. 18 van 322 Restaurants in Leiden
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
3 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gezond, dat is toch wat we willen? Echter was het tijdens ons bezoek aan de drukke kant maar desalniettemin heerlijke lunch gehad! Ondanks drukte goed gesprek mogelijk.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat ik net gezien heb vond ik niet kunnen. Een bagel viel op de grond en werd doodleuk terug gelegd in het mandje voor verkoop voor de volgende klant. Vandaar deze beoordeling.

2 januari 2016 beoordeeld

Gezellig, beetje alternatief maar toch keurig restaurantje. Erg druk plekje waar je de mooiste jonge vrouwen vindt (voor mij als vrouw niet zo interessant) Maar wel duur!!

19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

we waren in leiden en als er een b&b in buurt is gaan we vaak daar wat drinken

wat een bijzondere locatie met fantastisch uitzicht .

Zoals gewoonlijk zeer goede koffie met iets lekkers ook van lekker goede kwaliteit

personeel erg vriendelijk en behulpzaam! !! En toen onze kleine man ineens geen appelsap wilden ( ondanks dat hij er al van had gedronken ) kwam de erg vriendelijk serveerster iets anders brengen zonder er om gevraagd te hebben en voor hoeven te betalen. ....

das pas klant vriendelijkheid! !!!!!!!!

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke bagels en lekkere sapjes. Wij gaan er graag heen voor een alles gemengd sapje. Echte aanrader!

Reizigers die Bagels & Beans bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Bagels & Beans geweest? Deel je ervaringen!