TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke stadsrondvaart!

Gisteren met mijn familie gevaren door de Leidse grachten. Door de regen kon de boot overdekt ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Margit S
Leiden, Nederland
Gezellig uurtje varen

Beoordeeld op 2 augustus 2019
JBDooenenbal
Lees alle 25 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Leiden
vanaf US$ 44,34
Dagkaart
7 beoordelingen
vanaf US$ 9,09
vanaf US$ 329,69
Beoordeeld op 2 augustus 2019

We hebben erg genoten van een gezellige rondvaart met een aardige schipper die ontzettend veel over de historie van de stad wist te vertellen!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 juli 2019

Zeer geschikt voor afdelingsuitjes.

Wij hebben genoten van de rondvaart, hapjes en drankjes. Vooraf goed bereikbaar voor vragen en veel mogelijk in overleg.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019

We hebben een erg leuke rondvaart gemaakt door Leiden in een mooie comfortabele electrische boot. De schipper vertelde enthousiast over Leiden en hij was erg leuk met de kinderen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019 via mobiele applicatie

We werden ontvangen in het kantoor en konden daar ons drankje voor onderweg uitkiezen en meenemen. De tocht was leuk en interessant maar niet spectaculair. De schipper was een student die leuk vertelde over “zijn” stad. Helaas hadden we slecht weer en was er geen overdekte boot beschikbaar. Wel waren er paraplu’s die moesten wel af en toe ingeklapt worden omdat de bruggen erg laag zijn. Al met al een leuke tocht die met mooi weer nog leuker moet zijn!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Zondag ochtend om 1130 met een groep van 8 de rondvaart gedaan we hadden een hele leuke lieve gezellig gids ze wist veel en vertelde met veel humor over de mooie oude stad Leiden
Dank je wel voor de leuke ervaring

Datum van activiteit: september 2018