TripAdvisor
Leiden
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Ongedwongen sfeer, goed eten.”
Beoordeling van Casa Ramon

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 137 van 355 Restaurants in Leiden
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin casa Ramon bezocht. De sfeer is gezellig, bediening snel. Gekozen voor de tapas plankjes die gedeeltelijk ook pinchos bevatten. Daarbij nog wat brood met aioli om te delen. Lekkere hapjes als basis. Hoofdgerechten van paella (ik miste het krokante korstje onderin de pan), vlees spies en mixed grill en gamba's. Alles prima maar de gamba's (5) waren wel erg duur voor het gebodene. Toe koffie Met likeur of ijs. Al met al inclusief 3 flessen wijn een prijskaartje van ruim 45 euri pp aan de bovengrens qua prijs

Datum van bezoek: september 2019

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk aangekleed en prima sfeer. Eten (mix grill) was goed en de wijn smaakte ook. Aanrader om een keer te eten

Datum van bezoek: juli 2019
1 juli 2019 beoordeeld

In het verleden vaak bij Ramon geweest, altijd degelijk. Helaas viel het de afgelopen twee keer zo tegen dat we hebben besloten niet meer te gaan.

- Bijna 2 uur wachten op hoofdgerecht / zaak maar half vol.

- Bediening oogt onbekwaam / tafel werd niet afgeruimd hebben 45min na het eten nog met lege boorden en glazen gestaan.

- Kwaliteit van het eten is niet zoals het was. Maïskolf volledig aangebrand, sommige vleessoorten ontzettend zout & all round gewoon minder.

Jammer, Casa Ramon is van een leuke tent nu veranderd in een te dure Spanjaard met middelmatige standaarden.

Datum van bezoek: juni 2019
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met z'n achten bij Casa Ramon gegeten. Eten was heerlijk, de sfeer top (live muziek) en de bediening gewoon erg goed. Snel, vriendelijk en oplettend. De drie slibtongetjes waren heerlijk en het dessert crema Catalana om te smullen! Beste Spaanse restaurant in Leiden e.o. Hier komen we terug!

Datum van bezoek: april 2019
7 maart 2019 beoordeeld

Ik ben hier met mijn dochter geweest dineren heel vroeg op de avond. De uitstraling is prachtig en bediening niet opdringerig en zeer meedenkend. Toen we niet direct een keuze uit de kaart konden maken daar er nogal veel verleidelijke gerechten opstaan gaf de serveerster aan dat we gewoon eerst een paar gerechtjes konden kiezen en dan beslissen of we daarna nog iets wilde bestellen. De opmerking daarbij dat het zonde was om ineens misschien te veel te bestellen vonden we echt geweldig eerlijk en oprecht. Wijnkeuze prima in orde en ruime glazen. Absoluut aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Casa Ramon bekeken, bekeken ook

Voorschoten, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

Leiden, Zuid-Holland

In Casa Ramon geweest? Deel je ervaringen!