Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 127
eDreamsUS$ 127
Agoda.comUS$ 127
Destinia.com
StayForLong
Expedia.com
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (346)
Beoordelingen filteren
346 resultaten
Waardering van reizigers
263
71
7
3
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
263
71
7
3
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 346 beoordelingen
Beoordeeld op 18 juni 2021

Afgelopen nacht voor 180€ (incl hond en toeristenbelasting) geslapen in dit hotel met mijn man. Bij het inchecken werd gevraagd hoe laat we wilden ontbijten ivm een “zakelijke groep” van tussen de 7-10 personen die er ook was.

Hoe zakelijk deze groep was hebben we tussen 00.30 en 01.30 uitgebreid mogen meemaken. Het totaal lazerus thuis komen in het hotel, schreeuwen, op deuren bonken, constant slaan met de deuren en rammen met de nachtingang, en “politie, doe open” pranks nam een uur in beslag.

De overlast was zo ongekend dat onze hond als de dood was en trillend naar de deur zat te staren in afwachting wat er ging gebeuren. Ik had zelf ook meermaals de angst dat zij in hun delirium onze kamer zouden proberen binnen te komen. De sfeer van deze “zakenlui” was zo baldadig dat ik niet de gang op durfde om hen aan te spreken hierop. S ochtends daarom meteen uitgecheckt zonder ontbijt. Want die groep zou ook komen ontbijten. Hier hadden wij totaal geen zin in na deze nachtelijke perikelen. In de ochtend hebben we hierover geklaagd. We zijn 0,0 tegemoet gekomen op het aanbod van een coffee to go voor in de auto na. Die hebben we maar afgeslagen. Met gierende banden… nooit meer hier boeken!

Dit hotel weet helaas niet om te gaan met groepen in combinatie met andere gasten. Als kers op de taart zat er ook nog grote stukken ontlasting van de vorige gast aan de toiletborstel. Gezien de behelpen reactie van de receptioniste over de overlast heb ik dit nog maar achterwege gelaten. Zinloos.

Bij een klacht kom je niet verder dan “ oh vervelend joh”. En dat voor dik 180€ per nacht! Een passende oplossing was wel op zijn plaats geweest voor dit geld. Voor dit bedrag lig je ook bij een ster meer, waar je wel nachtrust krijgt en een goede service. Voortaan zal ik dan ook weer daar slapen als ik in de stad ben. In dit hotel ben je als gast vogelvrij als je de pech hebt dat er asociale andere gasten verblijven. Geen aanrader.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank dani_llev2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nadine Zonneveld-Schrandt, Gastenservice/Front Office van Boutique Hotel d'Oude Morsch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2021

Beste Daniëlle,

We vinden het spijtig om te horen dat jullie verblijf niet is gelopen zoals jullie en wij hadden gehoopt.

Op onze kamerpasjes staat een noodtelefoonnummer dat te allen tijde gebeld kan worden voor situaties zoals de situatie die je beschrijft.

Dit neemt niet weg dat wij intern zullen bespreken hoe we dergelijke omstandigheden in de toekomst kunnen voorkomen en/of beter kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Team Boutique Hotel d’Oude Morsch

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2021

Wat een creativiteit mbt COVID restricties!
Thuisbezorgd is welkom en er is servies op de kamer.
Nespresso en goede thee staat klaar.
Het ontbijt werd vanwege de maatregelen in een krat op de afgesproken tijd aan de deur geleverd. Alles even lekker en vers!
Bed lag heerlijk!
Op loopafstand van het centrum en heerlijk aan het water gelegen.

Pipa is een aanrader om lekker te borrelen en eten.
Tzt een airco plaatsen zou wel een extra pluspunt opleveren de ventilator maakte wel veel lawaai.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank Voyager368328
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 april 2021 via mobiele applicatie

Sympathieke ontvangst. Sfeervolle kamer met gelegenheid om zelf koffie en thee te maken. Alles aanwezig om evt je avondmaaltijd op de kamer te gebruiken. De locatie zelf is prachtig verbouwd, helaas konden we ivm covid het ontbijt niet in het restaurant nuttigen maar we ontvingen netjes op het afgesproken tijdstip een krat vol heerlijkheden op de kamer. Absolute aanrader!

Kamertip: Parkeren kan in de Morspoort garage op 1 minuut lopen vh hotel.
Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Allesannie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 februari 2021

Wij hebben het Valentijnsweekend bij d'Oude Morsch doorgebracht. Meestal zie je het alleen op de plaatjes: een roos op je bed bij aankomst, hartjesballonnen aan je bed. Maar hier hebben de medewerkers van hotel echt hun best gedaan om de Valentijnssfeer er in te brengen. Precies dat extraatje waar je altijd op hoopt als je een hotel boekt.
Verder was het schoon, leuk ingericht, zeer gezellig en vriendelijk personeel. ligging perfect. Het eten op de kamer was super geregeld met als klap op de vuurpijl een fantastisch champagneontbijt.

Datum van verblijf: februari 2021
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank lindadP396LT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 december 2020 via mobiele applicatie

Erg goed hotel voor een kort of lang verblijf. Goed ontbijt, erg schoon en aardige medewerkers die je ook graag de tips voor Leiden meegeven. Dineren kan bij de vele restaurants in Leiden (als ze weer open zijn natuurlijk)

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank pascaldKsp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken