Travelocity
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 163
Beoordeeld op 12 april 2021 via mobiele applicatie

Sympathieke ontvangst. Sfeervolle kamer met gelegenheid om zelf koffie en thee te maken. Alles aanwezig om evt je avondmaaltijd op de kamer te gebruiken. De locatie zelf is prachtig verbouwd, helaas konden we ivm covid het ontbijt niet in het restaurant nuttigen maar we ontvingen netjes op het afgesproken tijdstip een krat vol heerlijkheden op de kamer. Absolute aanrader!

Kamertip: Parkeren kan in de Morspoort garage op 1 minuut lopen vh hotel.
Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 15 februari 2021

Wij hebben het Valentijnsweekend bij d'Oude Morsch doorgebracht. Meestal zie je het alleen op de plaatjes: een roos op je bed bij aankomst, hartjesballonnen aan je bed. Maar hier hebben de medewerkers van hotel echt hun best gedaan om de Valentijnssfeer er in te brengen. Precies dat extraatje waar je altijd op hoopt als je een hotel boekt.
Verder was het schoon, leuk ingericht, zeer gezellig en vriendelijk personeel. ligging perfect. Het eten op de kamer was super geregeld met als klap op de vuurpijl een fantastisch champagneontbijt.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 6 december 2020 via mobiele applicatie

Erg goed hotel voor een kort of lang verblijf. Goed ontbijt, erg schoon en aardige medewerkers die je ook graag de tips voor Leiden meegeven. Dineren kan bij de vele restaurants in Leiden (als ze weer open zijn natuurlijk)

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

Een super prettig verblijf. Relaxte sfeer, prettig ontvangst de medewerkers zijn erg aardig in de omgang.

Locatie is centrum leiden en de parkeergarage ligt op 150 meter.

Ivm corona alles goed geregeld. Heerlijk ontbijt, erg fijne kamer en lekker avondeten.

Al met al 5 sterren.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 1 oktober 2020

Het was samengevat een fantastische ervaring. Gastvrijheid ten top, vriendelijkheid, schoon, meedenkend, een práchtig hotel, een uitmuntend ontbijt! NIETS aan toe te voegen, niets te wensen. Centrum om de hoek, parkeren om de hoek, strand soort van om de hoek!

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde voor zaken