Gratis annuleren tot 31-01-22
Gratis annuleren tot 01-02-22
Priceline
Gratis annuleren tot 31-01-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreamsUS$ 140
TravelocityUS$ 138
Orbitz.comUS$ 138
Beoordeeld op 15 februari 2021

Wij hebben het Valentijnsweekend bij d'Oude Morsch doorgebracht. Meestal zie je het alleen op de plaatjes: een roos op je bed bij aankomst, hartjesballonnen aan je bed. Maar hier hebben de medewerkers van hotel echt hun best gedaan om de Valentijnssfeer er in te brengen. Precies dat extraatje waar je altijd op hoopt als je een hotel boekt.
Verder was het schoon, leuk ingericht, zeer gezellig en vriendelijk personeel. ligging perfect. Het eten op de kamer was super geregeld met als klap op de vuurpijl een fantastisch champagneontbijt.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 6 december 2020 via mobiele applicatie

Erg goed hotel voor een kort of lang verblijf. Goed ontbijt, erg schoon en aardige medewerkers die je ook graag de tips voor Leiden meegeven. Dineren kan bij de vele restaurants in Leiden (als ze weer open zijn natuurlijk)

Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

Een super prettig verblijf. Relaxte sfeer, prettig ontvangst de medewerkers zijn erg aardig in de omgang.

Locatie is centrum leiden en de parkeergarage ligt op 150 meter.

Ivm corona alles goed geregeld. Heerlijk ontbijt, erg fijne kamer en lekker avondeten.

Al met al 5 sterren.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 1 oktober 2020

Het was samengevat een fantastische ervaring. Gastvrijheid ten top, vriendelijkheid, schoon, meedenkend, een práchtig hotel, een uitmuntend ontbijt! NIETS aan toe te voegen, niets te wensen. Centrum om de hoek, parkeren om de hoek, strand soort van om de hoek!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 september 2020

Uit in onze eigen stad omdat wij al jaren een keer bij jullie hotel wilde logeren. En onze verwachting is helemaal uitgekomen, mooie locatie, aardige mensen, goede kamer. Helemaal tevreden ! Zeker de moeite waard