Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

Een super prettig verblijf. Relaxte sfeer, prettig ontvangst de medewerkers zijn erg aardig in de omgang.

Locatie is centrum leiden en de parkeergarage ligt op 150 meter.

Ivm corona alles goed geregeld. Heerlijk ontbijt, erg fijne kamer en lekker avondeten.

Al met al 5 sterren.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 1 oktober 2020

Het was samengevat een fantastische ervaring. Gastvrijheid ten top, vriendelijkheid, schoon, meedenkend, een práchtig hotel, een uitmuntend ontbijt! NIETS aan toe te voegen, niets te wensen. Centrum om de hoek, parkeren om de hoek, strand soort van om de hoek!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 september 2020

Uit in onze eigen stad omdat wij al jaren een keer bij jullie hotel wilde logeren. En onze verwachting is helemaal uitgekomen, mooie locatie, aardige mensen, goede kamer. Helemaal tevreden ! Zeker de moeite waard

Beoordeeld op 9 september 2020

Na een gastvrij ontvangt een heerlijk verblijf gehad. Echt een aanrader met een heerlijk ontbijt!
Op loopafstand van het centrum Wij hadden fietsen gehuurd, het strand van Katwijk aan zee is in 35 min te bereiken!

Beoordeeld op 5 september 2020

Super leuk, klein hotel in het centrum van Leiden. We hebben genoten van onze fijne kamer en de gastvrijheid. Het onbijt was uitgebreid en hartstikke lekker. Daarnaast hebben ze goed rekening gehouden met corona maatregelen. Zeker een aanrader!