5 weken geleden beoordeeld

Uit in onze eigen stad omdat wij al jaren een keer bij jullie hotel wilde logeren. En onze verwachting is helemaal uitgekomen, mooie locatie, aardige mensen, goede kamer. Helemaal tevreden ! Zeker de moeite waard

Beoordeeld op 9 september 2020

Na een gastvrij ontvangt een heerlijk verblijf gehad. Echt een aanrader met een heerlijk ontbijt!
Op loopafstand van het centrum Wij hadden fietsen gehuurd, het strand van Katwijk aan zee is in 35 min te bereiken!

Beoordeeld op 5 september 2020

Super leuk, klein hotel in het centrum van Leiden. We hebben genoten van onze fijne kamer en de gastvrijheid. Het onbijt was uitgebreid en hartstikke lekker. Daarnaast hebben ze goed rekening gehouden met corona maatregelen. Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een goede ligging. Kamers waren schoon, ontbijt was super en het personeel vriendelijk. Kregen een uitleg over wat highlights van Leiden. Enige minpunt is dat de kamers aan een terras grenzen. Verder niets dan lof.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Fijn hotel, in het centrum van Leiden. Erg vriendelijke en klantgerichte bediening. Schone en ruime kamer(s). Prima en heerlijk ontbijt. Ook mogelijkheid tot het huren van fietsen, hetgeen erg handig is voor de binnenstad.

Datum van verblijf: augustus 2020