2 weken geleden beoordeeld

We hebben een perfecte overnachting gehad in dit hotel. Het begon met een upgrade als verrassing, en de zeer vriendelijke ontvangst en toeristische tips voor Leiden. Sfeervol hotel op de perfecte lokatie om de stad te verkennen. Parkeergarage aan de overkant, ook heel praktisch. Prima ontbijt, buffet met persoonlijke touch, koffie en eitjes werden per persoon verzorgd. Zeer vriendelijke service.

Kamertip: Volgens mij zijn aalle kamers prima. Begane grond denk ik wat groter dan op de etage. Hele gebouw is rustig
Datum van verblijf: maart 2020
2 weken geleden beoordeeld

d'Oude Morsch ligt perfect voor een bezoek aan de mooie stad Leiden. In de oude kazerne kun je prima logeren. Het gastvrije personeel ontvangt je geweldig en voorziet je met alle tips voor musea, wandelingen, ontbijtlocaties en goede restaurants. De inrichting van het hotel is modern, sfeervol en helemaal passend bij de locatie. De ligging (naast de Morspoort en tegenover de parkeergarage) is echt ideaal.

Kamertip: Alle kamers zijn prima!
Datum van verblijf: maart 2020
2 weken geleden beoordeeld

Het hotel is goed gelegen in het oude stadscentrum van Leiden, inrichting en kamers zien er mooi uit en het behulpzame personeel doet er alles aan om de gasten zich op hun gemak en thuis te laten voelen!!

Kamertip: Alle kamers zijn even mooi, wij hebben al diverse malen hier verbleven.
Reistype: Reisde alleen
3 weken geleden beoordeeld

Goede service, vriendelijke medewerkers, top locatie, heerlijk ontbijt!

We zijn een nachtje in Leiden geweest. Helaas was de parkeergarage in de buurt vol, dus hebben wij de auto geparkeerd op het parkeerterrein bij het Ibis hotel. Niet veel verder dan de parkeergarage. Parkeerkosten waren hier ongeveer €15,00 per dag. De locatie van het hotel is perfect! Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. In de ochtend werd er een lekker eitje voor ons bereid en de rest van het ontbijt was ook heerlijk! Wij hebben genoten!

Kamertip: Wij sliepen op een kamer op de begane grond (een deluxe kamer geloof ik). Mooi uitzicht!
4 weken geleden beoordeeld

Modern hotel in een oude kazerne aan de rand van de binnenstad van Leiden. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Perfecte locatie voor een bezoek aan de stad. Goed ontbijt; vriendelijk personeel; schoon; perfecte locatie