3 weken geleden beoordeeld

Goede service, vriendelijke medewerkers, top locatie, heerlijk ontbijt!

We zijn een nachtje in Leiden geweest. Helaas was de parkeergarage in de buurt vol, dus hebben wij de auto geparkeerd op het parkeerterrein bij het Ibis hotel. Niet veel verder dan de parkeergarage. Parkeerkosten waren hier ongeveer €15,00 per dag. De locatie van het hotel is perfect! Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. In de ochtend werd er een lekker eitje voor ons bereid en de rest van het ontbijt was ook heerlijk! Wij hebben genoten!

Kamertip: Wij sliepen op een kamer op de begane grond (een deluxe kamer geloof ik). Mooi uitzicht!
4 weken geleden beoordeeld

Modern hotel in een oude kazerne aan de rand van de binnenstad van Leiden. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Perfecte locatie voor een bezoek aan de stad. Goed ontbijt; vriendelijk personeel; schoon; perfecte locatie

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek om te zijn. Het hotel is prachtig ingericht, modern met een knipoog naar de militaire geschiedenis. Aan de rand van de binnenstad met de parkeergarage op 75 meter. Ook erg gastvrij, we konden nog ruim na uitchecken nog gebruik maken van een kamer om ons op te frissen en om te kleden voor een feest. Ontbijt ook prima. Kortom, een aanrader.

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

We hadden een moeder-zoon weekendje. Heel gastvrij ontvangen, tips voor de omgeving gekregen, mooie kamer, sfeervolle inrichting, schoon, perfect ontbijt. Werkelijk niets op aan te merken! Ik kom zeker terug!

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel, met zeer vriendelijke gastheren en -dames, leuke inrichting (details met respect voor de geschiedenis van het pand), kleinschalig en rustig gelegen. Geen stadse geluiden die de nachtrust hebben verstoord. De ligging ten opzichte van binnenstad en parkeergarage is zeer gunstig: alles binnen enkele minuten loopafstand. Uitzicht op de molen aan de gracht én het geboortehuis van Rembrandt. Bedden zijn uitstekend en een goed verzorgd ontbijt. Kortom, een absolute aanrader en graag tot ziens!

Datum van verblijf: februari 2020
dien22, Public Relations Manager van Boutique Hotel d'Oude Morsch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2020

Bedankt voor jullie fantastische review.

Namens het gehele team van Boutique Hotel d’Oude Morsch , hopelijk tot ziens!