Beoordeeld op 28 december 2019

Mooi hotel,zeer centraal gelegen. Je loopt zo de stad in. Super vriendelijk personeel waarvan we meteen bij aankomst tips kregen over de bezienswaardigheden. Hele mooie kamers en de details vh oude wachtlokaal zijn behouden. Super goed ontbijt.

Kamertip: 18 kamers en alle kamers zijn mooi
Beoordeeld op 25 december 2019

Mooie kamers, zeer vriendelijk personeel. Prima bedden. De kamers beneden hebben hoge plafonds. De kamers boven hebben houten vloeren dus je hoort de andere gasten heen en weer lopen, Verder zijn de kamers ‘s niet gehorig. Leiden is een prachtig stad! Wij hebben bij Just Meet gegeten in een schitterend oud pand. Eten was heerlijk.

Kamertip: Een trekker in de douche is handig.
Beoordeeld op 22 december 2019

Deze oude kazerne is heel goed verbouwd tot een modern klein hotel. Ruime kamers, goede douche en toilet en goed verzorg ontbijt. Uitstekende ontvangst aan de receptie en voor het overige ook prima en vriendelijk personeel. Uitstekend gelegen om de oude binnenstad van Leiden te ontdekken. Op 1 minuut betaald parkeren met korting van het hotel !

Beoordeeld op 18 december 2019

voldeed aan alle verwachtingen omwille van de goede ligging, de meeste bezienswaardigheden liggen op wandelafstand. Leiden is zeker een bezoekje waard, in de aanloop naar Kerstmis was er een gezellige drijvende Kerstmarkt

Beoordeeld op 9 december 2019

Fijne ontvangst door enthousiast personeel. Hotel met een persoonlijk tintje. Voormalig kazerne-gebouw uit 1820 is mooi gerestaureerd met aandacht voor details en nieuwe elementen in stijl toegevoegd. Gezellige bar en ontbijtruimte. Prima ontbijtbuffet met verse sapjes en lekkere brood. Mooi ingerichte kamer (wij hadden kamernummer 15 op de bovenverdieping), tikje aan de kleine kant. Deze kamer heeft uitzicht op Rembrandtbrug en molen. Goede locatie nabij musea en centrum.
Enig minpuntje: het hotel is wat gehorig, tussen ons hoofdeinde van het bed en de badkamer van de buren zat een dun wandje: de waterleiding was te goed te horen.

Kamertip: Bovenverdieping is minder gehorig