TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
2 weken geleden beoordeeld

Parkeergarage aan de overkant. Je krijgt via hotel ook nog eens korting. Ligging perfect. Alles op loopafstand. Wij hadden superior kamer met prachtig uitzicht op de molen. Genoten van het ontbijt. Prima hotel!

Kamertip: Ik had het fijn gevonden als er 2 stoeltjes in de kamer hadden gestaan. Nu moet je altijd op het bed zitten.
Datum van verblijf: oktober 2019
2 weken geleden beoordeeld

Een fijn hotel met een moderne maar warme sfeer. De locatie is perfect; dichtbij het centrum en op loopafstand van verschillende musea, maar wel met rust en natuur voor de deur. Aan de overkant zit een parkeergarage waar voor een nog redelijke prijs geparkeerd kan worden. Het personeel is gastvrij en vriendelijk en denkt graag mee. Het ontbijt was heerlijk vers. Onze (standaard)kamer was niet groot, maar van alle gemakken voorzien, modern ingericht en schoon!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Een fijn en prettig hotel en zeker een aanrader als je in Leiden een nachtje wil slapen. Een parkeergarage dicht bij en een mooi modern ingericht pand. Kamers zijn goed uitgerust met heerlijke douch en bed.
Het ontbijt was erg goed. Qua ligging naar de binnenstad een perfecte plek.
Verder het personeel was aardig en behulpzaam. Enige min puntje was de haardrogers die binnen een minuut oververhit was en er mee ophield.
Verder geen klachten.

Beoordeeld op 17 september 2019

De douche is echt geweldig!
Het ontbijt is uitgebreider dan je mag verwachten. De locatie is fantastisch. Het personeel zeer vriendelijk. Ik zou iedereen aanraden hier te verblijven. Ondanks dat het midden in de stad is eigenlijk geen last gehad van geluid.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 september 2019

Geweldige plek om te overnachten met heel erg vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt . Goede bedden. Hartje centrum en veel mooie uitjes op loop afstand. Leuke eetgegenheden op loop afstand en gezellige kroegen vlakbij.

Kamertip: Goede schone nette kamers
Reistype: Reisde voor zaken