TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Een fijn en prettig hotel en zeker een aanrader als je in Leiden een nachtje wil slapen. Een parkeergarage dicht bij en een mooi modern ingericht pand. Kamers zijn goed uitgerust met heerlijke douch en bed.
Het ontbijt was erg goed. Qua ligging naar de binnenstad een perfecte plek.
Verder het personeel was aardig en behulpzaam. Enige min puntje was de haardrogers die binnen een minuut oververhit was en er mee ophield.
Verder geen klachten.

Beoordeeld op 17 september 2019

De douche is echt geweldig!
Het ontbijt is uitgebreider dan je mag verwachten. De locatie is fantastisch. Het personeel zeer vriendelijk. Ik zou iedereen aanraden hier te verblijven. Ondanks dat het midden in de stad is eigenlijk geen last gehad van geluid.

Beoordeeld op 15 september 2019

Geweldige plek om te overnachten met heel erg vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt . Goede bedden. Hartje centrum en veel mooie uitjes op loop afstand. Leuke eetgegenheden op loop afstand en gezellige kroegen vlakbij.

Kamertip: Goede schone nette kamers
Beoordeeld op 8 september 2019

Dit is een prima hotel met een prachtige, centrale ligging, zeer vriendelijk personeel en een persoonlijk onthaal. Als je Leiden wilt ontdekken in al zijn charmes, is dit zeker een goed uitgangspunt. ook voor zaken raad ik het aan. De parking recht tegenover het hotel is één van de meest comfortabele gegevens van dit hotel

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Dit is een bijzonder mooi hotel op een prachtige locatie. Wij vierden er onze huwelijksnacht en vanaf het moment van boeken heeft het personeel er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Complimenten!

Datum van verblijf: augustus 2019