Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk schoon en gezellig kleinschalig hotel dichtbij het centrum! Als wij nogmaals in Leiden komen dan zeker in dit hotel. Fijne bedden en prima ontbijt. Vriendelijk personeel en heerlijk terras naast het hotel.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 2 mei 2018

Mooie ligging aan de rand van het centrum. Wellicht is er tijdens zomeravonden wat geluidshinder van de nabij gelegen horecabedrijven...Het hotel is volledig gerenoveerd en stijlvol-modern ingericht. Uitstekend bed, heerlijk ontbijt, vriendelijk onthaal en bediening.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Nadine Z, Public Relations Manager van Boutique Hotel d'Oude Morsch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Het doet ons veel plezier om deze mooie review te lezen.

Beoordeeld op 12 maart 2018

Fantastisch hotel, prima gelegen op een pittoreske plaats, Mooie en nette kamers die stijlvol ingericht zijn. Enkele details uit het verleden , toen het een legerkazerne was, zijn behouden en dit is erg leuk. Vooral het uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam personeel deed je onmiddellijk thuisvoelen . Je merkt dat mensen zoals Onno er graag werken . Echt top !

Kamertip: Beide zijden hebben een mooi uitzicht !
  • Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Nadine Z, Guest Relations Manager van Boutique Hotel d'Oude Morsch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2018

Dankjewel! Ik zal de lovende woorden over Onno delen met hem. Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te morgen ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! Vriendelijke ontvangst met tekst en uitleg over zowel de omgeving (binnenstad), het hotel en zijn geschiedenis, maar ook over de faciliteiten op de kamer. Sfeervol ingericht (industrieel), prachtig gerestaureerd. Mooie kamer met uitzicht op de poort. Heerlijk bed. Ontbijt dik in orde! Vers sap en smoothies, lekkere koffie en eitje wordt vers voor je gebakken naar je eigen smaak (met spek, kaas of tomaat). Gezellige sfeer! Aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Nadine Z, Public Relations Manager van Boutique Hotel d'Oude Morsch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2018

Dankjewel!!! Super om te horen!!! Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel! Bijzonder vriendelijk en vlot personeel. Wij hadden een kamer op 1e verdieping met zicht op de molen. De kamers zijn ruim en naar de huidige tijd ingericht, erg smaakvol. S avonds kan het wat gehorig zijn op als andere gasten naar hun kamer gaan. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Nadine Z, Guest Relations Manager van Boutique Hotel d'Oude Morsch, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Wat leuk om te horen! Tot een volgende keer!