“Een aanrader”

Grieks Specialiteiten Restaurant Zeus
Reserveren met
Bespaar tot 40% wanneer je online reserveert *
Grieks Specialiteiten Restaurant Zeus is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 29 van 138 Restaurants in Gouda
6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is rolstoel toegankelijk. Het eten was fantastisch. Ik vond de bediening goed en het eten geweldig en veel. Maar dat is altijd zo bij de Griek.

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben prima gegeten bij Zeus. Porties zijn groot genoeg met veel bijgerechten. Wel duurde het vrij lang voordat we ons hoofdgerecht ontvingen (bijna een uur). Verder een aanrader!

17 november 2017 beoordeeld

Zeus is een modern Grieks restaurant. Gelukkig geen plastic trossen druiven aan de muur. Zeer vriendelijke en attente bediening. Het drie-gangenmenu was zeer royaal en van goede kwaliteit. Je merkt dat er echt aandacht aan het eten besteed wordt. We komwn graag terug!

19 oktober 2017 beoordeeld

We gingen nog wel eens eten toen de vorige eigenaar er nog in zat, maar dat was niet zo'n succes. Met de nieuwe eigenaren erin (heel vriendelijk stel), dacht ik, laten we het nog maar eens proberen. En dat was een hele goede keuze! Ze hebben een volledig verniewd menu met authentieke Griekse gerechten, die goed zijn klaargemaakt. De bediening is vriendelijk en professioneel, en de sfeer was er die avond goed.

Zeker een aanrader, en dit restaurant staat weer op ons lijstje van 'goedgekeurde restaurants'!

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval vanuit utrecht in gouda terecht gekomen.
we waren met een groep.
we hebben absoluut geen spijt.
Bijzonder aangenaam verblijf.
Heerlijk gegeten heel bijzonder hoe de Griekse smaken in het eten zitten.
kan me niet herinneren ooit zo goed gegeten te hebben. we raden het aanrader.

Reizigers die Grieks Specialiteiten Restaurant Zeus bekeken, bekeken ook

In Grieks Specialiteiten Restaurant Zeus geweest? Deel je ervaringen!