“He bah wat vies”

20:00
Geclassificeerd als nr. 56 van 151 Restaurants in Gouda
Keukens: Grieks
4 weken geleden beoordeeld

Gereserveerd maar er was pas na 40 minuten een tafel.
Eten was er snel maar erg zout, niet gaar en bijna koud. De bediening is snel en vriendelijk, maar we kwamen voor lekker eten maar he bah wat was dat vies.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

Al enkele jaren houden we hier als Goudse Reddingsbrigade onze seizoensopening op de maandag. Ook dit jaar weer met 85 personen gereserveerd. Niks is te veel. Vooraf duidelijk afspraken gemaakt en alles werd netjes nagekomen. Voor zo'n grote groep toch weer knap om alles god en netjes voor te bereiden. Het eten zag er weer goed uit, lekker biertje, snelle bediening en toetje achteraf. ga zo door

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld

Van buitenaf dacht ik, wat een oude keet, tot ik binnen kwam. zeer verrassend hoeveel volk daar binnen zat te eten. Leuke plaats met zeer lekker eten. Men kan er ook boven zitten. Mixt grill is er een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld

Via Groupon met zijn 2 en voor 20 euro onbeperkt mix grill. Snelle vriendelijke bediening voor dat geld was het eten gewoon goed

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld

Helaas een slechte ervaring bij rhodos Gouda. De moussaka had een dikke laag bechamel saus. Ik heb geen aubergine geproefd en volgens mij was het geheel even snel opgewarmd. Ik heb het gezegd toen gevraagd werd of we lekker hadden gegeten. Helaas is hier niets mee gedaan.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Rhodos bekeken, bekeken ook

Gouda, Zuid-Holland

In Restaurant Rhodos geweest? Deel je ervaringen!