“Lekker eten voor een vriendelijke prijs”
Beoordeling van Restaurant Rhodos

Restaurant Rhodos
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Restaurant Rhodos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 50 van 138 Restaurants in Gouda
Keukens: Grieks
5 november 2017 beoordeeld

Zoals het hoort een lekker mandje brood met kruidenboter en... ieder een glaasje ouzo. Dat is een heerlijk welkom. Ruime keuze op het menu en de prijzen zijn alleszins vriendelijk te noemen. De porties zijn ruim voldoende en de bediening is vriendelijk en vlot.
De inrichting is wat gedateerd maar dat mag de pret niet drukken. Rhodos in Gouda is een echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2017

29 oktober 2017 beoordeeld

Heel goed ontvangen, personeel is zeer goed in hun job.
Ontvangen met een ouzo en goed gegeten is ook een aanrader voor met groepen te gaan, zeker genoeg eten en lekker.

Datum van bezoek: oktober 2017
21 oktober 2017 beoordeeld

Door de Groupon acties en alle andere keren dat ik er geweest ben, ken ik dit restaurant na bijna 20 jaar heel goed. Vriendelijke gastheer en de rest van het personeel is ook vriendelijk en gastvrij. Heerlijke keuken, mijn favoriet is de bijtekenen schotel. Gratis gebruik van de saladebar voor wie dat wil. Samoswijn is de favoriet van mijn zus.

Datum van bezoek: oktober 2017
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Groupon zijn we hier gekomen en moet zeggen was super. Heerlijke mix grill Griekse style. Salade bar en voorgerecht vielen ook in de smaak. Toetje ging er bij mij niet meer helemaal in. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren dik tevreden

Datum van bezoek: september 2017
27 augustus 2017 beoordeeld

Wij waren samen met onze dochter en schoonzoon op een vrijdagavond bij Rhodos wezen eten en ontvangst en bediening was hartelijk heel erg netjes.
Eten was ook heel erg lekker en porties ook uitstekend, 1 verbeterpunt is dat het hoofdgerecht te snel geserveerd werd terwijl wij nog bezig waren met een leuk gesprek en voorafje.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Restaurant Rhodos bekeken, bekeken ook

In Restaurant Rhodos geweest? Deel je ervaringen!