“Super leuke Ninebot tour”
Beoordeling van E-motionss

E-motionss
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Tours in Dordrecht
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: E-motionss bied georganiseerde tours door het historisch centrum van het prachtige Dordtse eiland. Op een ninebot, nieuwste onder de segway-achtige voertuigen, maken we een reis door de tijd op een uitvinding van de 21e eeuw. Waan je terug in de tijd als we rijden langs de mooie haventjes en oude grachtenpanden van het centrum van de oudste stad van Holland.
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Toiletten
30 augustus 2017 beoordeeld

De service van E-motionss was prima. Afgelopen zaterdag een tocht gemaakt door de Biesbosch op de Ninebot met vriendinnen en we vonden het fantastisch! Goede uitleg over hoe de Ninebot werkt. Daarna moesten we een kort parcours doen om te kijken of we al een beetje 'feeling' hadden met de Ninebot. Toen dit na een minuut of 10 het geval was, gingen we de Biesbosch in. Deze activiteit is echt een aanrader om te doen met vrienden of familie. Na afloop kregen we nog een super leuk filmpje en dit is een mooie herinnering aan deze geslaagde dag.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week heb ik met een vriendin de tocht door historisch Dordrecht gemaakt. Ik wist niet dat Dordrecht zoveel leuke en mooie plekken had. Een ninebot tour is een leuke manier om kennis te maken met een stad, en in relatief korte tijd veel te zien. Leuk dat we naast de winkelstraat nu ook een beeld van de rest van Dordrecht hebben!
Een dag later ben ik teruggekomen voor een tocht door de Biesbosch, maar deze keer met het gezin. Wat een leuke activiteit om met zijn allen te doen! Het opstappen was even spannend voor degenen die het nog nooit gedaan hadden, maar het went erg snel. De begeleiding door Josh en Yvonne was erg goed, ze waren erg enthousiast en vriendelijk en legden alles rustig uit, we kregen nog koffie en thee onderweg en ze maakten foto's en een filmpje die we achteraf toegestuurd kregen. Erg leuk om zo ook een aandenken te hebben, en je kunt zelf lekker genieten van de tocht en hoeft je niet bezig te houden met foto's maken. Echt een aanrader!

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen dinsdag samen met de vriendinnen een segway tour gedaan door Dordrecht, mooie omgeving om de tour te doen. Het leuke is, de begeleiding verteld tussendoor ook kleine dingetjes over Dordrecht. De begeleiding legde alles duidelijk uit en begeleide ons goed tijdens de "toeristische" tocht. Zeker een aanraden om dit een keer met de vriendengroep te doen.

6 augustus 2017 beoordeeld

Afgelopen zaterdag hebben wij genoten van een leuke ninebot tour door de Hollandse Biesbosch. Goede en enthousiaste begeleiding, in een mooie omgeving en een super leuke ervaring!!

Bekijk meer beoordelingen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag 30 juli voor de eerste maal een tour gemaakt met de Ninebot samen met onze vrienden. Wat een ontzettende leuke manier om het centrum van Dordrecht te bezichtigen . Na eerst een uitgebreide uitleg en wat oefeningen konden we zonder problemen door het centrum toeren. We hebben ontzettend genoten mede dank zij de leuke begeleiding van Josh en Yvonne. Af en toe een stop voor wat uitleg over bijzondere punten in Dordrecht. En halverwege een koffiepauze met koek. Wat ontzettend leuk! Josh en Yvonne bedankt voor de leuke tour. We hebben enorm genoten en gaan zeker nog een keer de Biesboschtour doen!

Reizigers die E-motionss bekeken, bekeken ook

In E-motionss geweest? Deel je ervaringen!