“Leuke citytour door Dordrecht”
Beoordeling van E-motionss

E-motionss
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Tours in Dordrecht
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: E-motionss bied georganiseerde tours door het historisch centrum van het prachtige Dordtse eiland. Op een ninebot, nieuwste onder de segway-achtige voertuigen, maken we een reis door de tijd op een uitvinding van de 21e eeuw. Waan je terug in de tijd als we rijden langs de mooie haventjes en oude grachtenpanden van het centrum van de oudste stad van Holland.
Nuttige informatie: Toiletten, Voedsel te koop
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondag 30 juli voor de eerste maal een tour gemaakt met de Ninebot samen met onze vrienden. Wat een ontzettende leuke manier om het centrum van Dordrecht te bezichtigen . Na eerst een uitgebreide uitleg en wat oefeningen konden we zonder problemen door het centrum toeren. We hebben ontzettend genoten mede dank zij de leuke begeleiding van Josh en Yvonne. Af en toe een stop voor wat uitleg over bijzondere punten in Dordrecht. En halverwege een koffiepauze met koek. Wat ontzettend leuk! Josh en Yvonne bedankt voor de leuke tour. We hebben enorm genoten en gaan zeker nog een keer de Biesboschtour doen!

Datum van activiteit: juli 2017

9 mei 2017 beoordeeld

Zaterdag 6 mei de Biesbosch toer gedaan met 4. Na duidelijke uitleg en beetje oefening het Biesbosch ingereden. Schitterende manier om zo het mooie natuurpark te verkennen. Hebben een enorm toffe tijd gehad en als we nog eens in dordrecht zijn, zeker om nog eens te doen!!! Een echt aanrader!!!

Datum van activiteit: mei 2017
Josh_Steeds, Eigenaar van E-motionss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2017

Super lief!
Wij vonden het ook erg gezellig.
Sportieve groeten uit Dordrecht!

Josh
Team e-motionss

19 september 2016 beoordeeld

Zaterdag 17/09/2016 met z'n 4tjes de stadstour gemaakt met de ninebot. Na een korte introductie en een oefenrondje een fantastisch leuke tocht onder leiding van Josh. Verrassend wendbaar en toch heel erg stabiel reden we achter elkaar aan. Zelfs door de drukke (en langste) winkelstraat (van Nederland) was een fluitje van een cent. Halverwege werd er nog een rustmomentje ingelast en uit de rugzak van Josh kwam koffie en koek, goed geregeld! Na afloop werd er een leuk filmpje toegezonden en konden we het ook nog even terugzien. Klasse! Ik kan het werkelijk iedereen aanbevelen.

Datum van activiteit: september 2016
12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuke tour gedaan door de stad. Duidelijke instructie van de ninebot vooraf, daarna zelfverzekerd de stad doorgereden. Josh en Yvonne erg behulpzaam en vriendelijk. Leuk om de dag erna een filmpje van de rit te ontvangen. Een absolute aanrader!

Datum van activiteit: september 2016
Bekijk meer beoordelingen
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

leuke ervaring en goede persoonlijke begeleiding door Josh. Hoop gelachen en een informatieve toer. Als toetje een leuk kort filmpje als herinnering. Too!

Datum van activiteit: augustus 2016

Reizigers die E-motionss bekeken, bekeken ook

Dordrecht, Zuid-Holland
Dordrecht, Zuid-Holland

In E-motionss geweest? Deel je ervaringen!